Hamulce do Fiata Freemonta

Oferta komercyjna firm wpółpracujących
Awatar użytkownika
maq

LIGA SUBUKA
Posty: 2918
https://32.phpbb3styles.net
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:39
Miejsce zamieszkania: Józefosław
Model: FREEMONT
Silnik: 3.6 280 KM
Skrzynia biegów: AUTOMAT
Rok produkcji: 2014
Przebieg: 114114

Post autor: maq » 19 lut 2018, 10:24

A coś mi się obiło o uszy, że do nawiercanych tarcz nie zakłada się ceramicznych klocków. Te Power Stop zdaje się takie właśnie są?

marekdrill777

OBSERWATOR
Posty: 1
Rejestracja: 08 mar 2018, 20:05
Miejsce zamieszkania: Katowice
Model: FREEMONT
Skrzynia biegów: MANUAL
Przebieg: 80000

Post autor: marekdrill777 » 08 mar 2018, 20:09

Wie ktoś coś więcej?
pozdrawiam

kaacka

ZNAWCA
Posty: 290
Rejestracja: 27 sie 2016, 20:45
Model: FREEMONT
Silnik: 3.6 280 KM
Skrzynia biegów: AUTOMAT
Rok produkcji: 2014
Przebieg: 0

Post autor: kaacka » 28 mar 2018, 17:37

bozarto to produkcja mikody. ilu ludzi tyle opinii. interesujace byloby porownanie jak sie spisuja klocki ebc na tarczach roznych producentow - ate, zimmermann, textar....

Awatar użytkownika
maq

LIGA SUBUKA
Posty: 2918
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:39
Miejsce zamieszkania: Józefosław
Model: FREEMONT
Silnik: 3.6 280 KM
Skrzynia biegów: AUTOMAT
Rok produkcji: 2014
Przebieg: 114114

Post autor: maq » 28 mar 2018, 20:30

Mi kiedyś gadał fachowiec ze sklepu z klockami, po obejrzeniu tarcz oryginalnych, że każda tarcza „normalnego” producenta będzie we Freemoncie działać bez problemu. Nawet klocki nie muszą być EBC. Te jednak są po prostu bardzo dobre.

kaacka

ZNAWCA
Posty: 290
Rejestracja: 27 sie 2016, 20:45
Model: FREEMONT
Silnik: 3.6 280 KM
Skrzynia biegów: AUTOMAT
Rok produkcji: 2014
Przebieg: 0

Post autor: kaacka » 28 mar 2018, 20:43

wlasnie dlatego nie szukam wierconych, nacinanych etc. ale rozne tarcze = rozne materialy / sklad i jest tak ze beda roznice w hamowaniu, w zywotnosci...... pytanie tylko czy to bedzie istotne czy kichac roznice :roll:

www.ebrakes.pl

OBSERWATOR
Posty: 7
Rejestracja: 12 mar 2017, 2:22
Skrzynia biegów: AUTOMAT
Przebieg: 0

Post autor: www.ebrakes.pl » 08 cze 2018, 8:31

Nacięcia czy nawiercenia na powierzchni tarcz dają po prostu większą siłę hamowania oraz lepsze chłodzenie. Czy stosować nawiercane czy nacinane tarcze zależy od stylu jazdy czy prędkości z jakimi się poruszamy. Zawsze podstawa to klocki, bez dobrych klocków nawet najlepsza tarcza nie jest w stanie wytrzymać dużego obciązenia.
Sklep z Twoimi hamulcami.
https://www.ebrakes.pl/
Tel: 572 355 345
e-mail: info@ebrakes.pl

ODPOWIEDZ