NAVI 8.4 update
Moderatorzy: mireks, awanturnik
-
- Posty: 32
- https://32.phpbb3styles.net
- Rejestracja: 02 paź 2012, 20:25
- Miejsce zamieszkania: Olesno
- Model: FREEMONT
- Silnik: 3.6 280 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2012
- Przebieg: 45000
- Otrzymał Podziękowanie: razy
NAVI 8.4 update
Witam serdecznie
Z racji starych (2011) map zainstalowanych w fabrycznej nawigacji (wersja 8,4") postanowiłem zgłębić temat i wziąć sprawy w swoje ręce.
U dealera uzyskałem informację (mail), że muszę to zrobić samodzielnie, na własny koszt, zamawiając mapy w navteq.com
Zakupiłem mapy zgodnie z wytycznymi (tylko jeden rodzaj map jest dostępny do naszego (prawdopodobnie bez względu na wersję (wielkość)) radia.
Po kilku dniach dotarła płyta, wraz z instrukcją jak uaktualnić navi. Generalnie bardzo prosta, obrazkowa. Niestety po włożeniu płyty do napędu pojawił się error code którego nie zdążyłem zanotować. Ponowne włożenie płyty spowodowało start programu do aktualizacji mapy, niestety komunikaty na ekranie nie odpowiadały tym które powinny się pojawić wg instrukcji dostarczonej z płytą. Rozpoczęło się kopiowanie płyty, które trwało (informacja na początku kopiowania) ok. 2h. Po zakończeniu kopiowania (oczywiście successfull) na ekranie pojawia się informacja, że mapy są zablokowane, a w przypadku ponownego uruchomienia navi - informacja o ich braku.
Kolejne próby - efekt taki sam.
Generalnie, zanim system zaczął kopiować plik(i) powinien był wygenerować 2 numery( na bazie numeru seryjnego urządzenia), które miały się pojawić na ekranie, a następnie po "wejściu" na jedną ze stron garmina i podaniu obu numerów, miał się wygenerować klucz do wpisania z "klawiatury" nawigacji.
Niestety tak się nie stało, nawigacja mi nie działa (gps działa, podaje lokalizację we współrzędnych, ale nie podaje gdzie się znajdujemy), nie da się wytyczyć trasy, mimo, że ostatnie trasy dostępne są na liście "ostatnich" nie jest w stanie do nich wytyczyć trasy.
Dealer nie wie jak mi pomóc, Fiat też nie wie jak się do tego zabrać, nie mają zielonego pojęcia o tych samochodach, a już o nawigacji zupełnie.
Nie wiedzą nawet jaki model radia jest fabrycznie zamontowany. Wspominam o tym, gdyż zamówiona do FF mapa (jedyna możliwa) przyszła opisana jako do modelu 8.4N a w nawiasie (RB4), a ja jestem prawie przekonany, że to RB5, i niekoniecznie pewny że to 8.4N (choć pewnie N oznacza navi) Problem w tym, że na stronie http://www.driveuconnect.com, 8.4N posiada także radio satelitarne, więc nie koniecznie musi być to to samo, chyba, że softem ktoś przyblokował wersję dla FF.
Update jest o tyle skomplikowany, że albo trzeba go wykonać na uruchomionym silniku, albo w pozycji ACC stacyjki, ale odświerzając cykl ACC co 1/2 godziny, gdyż po 1/2 godziny zasilanie akcesoriów wyłącza się automatycznie. W związku z tym trzeba podejść, przełączyć stacyjkę "dookoła (acc-run-off-acc), żeby rozpocząć kolejny cykl odliczania czasu. Działa, ale za pierwszym razem na to nie wpadłem. Spodziewam się, że wyłącznie napięcia za pierwszym razem mogło być przyczyną błędu w kopiowaniu (nie pisało nic o "flashowaniu" co było by jednoznaczne z niepowodzeniem), ale numery które miały się pojawić, powinny się były pojawić przed kopiowaniem...,
i jeszcze jedno, i na przyszłość..., jeśli zasilanie pracuje w trybie ACC, to uruchomienie silnika powoduje wyłączenie radia, a tym samym przerywa wszelkie operacje - w tym update urządzenia.
Jestem zatem w czarnej d...ziurze.
Mile widziane wszelkie pomysły, i myślę, że trzeba temat społem zasygnalizować w FAP, ewentualnie popytać u dealerów, zanim zostaniemy z problemem i starymi mapami...
Z racji starych (2011) map zainstalowanych w fabrycznej nawigacji (wersja 8,4") postanowiłem zgłębić temat i wziąć sprawy w swoje ręce.
U dealera uzyskałem informację (mail), że muszę to zrobić samodzielnie, na własny koszt, zamawiając mapy w navteq.com
Zakupiłem mapy zgodnie z wytycznymi (tylko jeden rodzaj map jest dostępny do naszego (prawdopodobnie bez względu na wersję (wielkość)) radia.
Po kilku dniach dotarła płyta, wraz z instrukcją jak uaktualnić navi. Generalnie bardzo prosta, obrazkowa. Niestety po włożeniu płyty do napędu pojawił się error code którego nie zdążyłem zanotować. Ponowne włożenie płyty spowodowało start programu do aktualizacji mapy, niestety komunikaty na ekranie nie odpowiadały tym które powinny się pojawić wg instrukcji dostarczonej z płytą. Rozpoczęło się kopiowanie płyty, które trwało (informacja na początku kopiowania) ok. 2h. Po zakończeniu kopiowania (oczywiście successfull) na ekranie pojawia się informacja, że mapy są zablokowane, a w przypadku ponownego uruchomienia navi - informacja o ich braku.
Kolejne próby - efekt taki sam.
Generalnie, zanim system zaczął kopiować plik(i) powinien był wygenerować 2 numery( na bazie numeru seryjnego urządzenia), które miały się pojawić na ekranie, a następnie po "wejściu" na jedną ze stron garmina i podaniu obu numerów, miał się wygenerować klucz do wpisania z "klawiatury" nawigacji.
Niestety tak się nie stało, nawigacja mi nie działa (gps działa, podaje lokalizację we współrzędnych, ale nie podaje gdzie się znajdujemy), nie da się wytyczyć trasy, mimo, że ostatnie trasy dostępne są na liście "ostatnich" nie jest w stanie do nich wytyczyć trasy.
Dealer nie wie jak mi pomóc, Fiat też nie wie jak się do tego zabrać, nie mają zielonego pojęcia o tych samochodach, a już o nawigacji zupełnie.
Nie wiedzą nawet jaki model radia jest fabrycznie zamontowany. Wspominam o tym, gdyż zamówiona do FF mapa (jedyna możliwa) przyszła opisana jako do modelu 8.4N a w nawiasie (RB4), a ja jestem prawie przekonany, że to RB5, i niekoniecznie pewny że to 8.4N (choć pewnie N oznacza navi) Problem w tym, że na stronie http://www.driveuconnect.com, 8.4N posiada także radio satelitarne, więc nie koniecznie musi być to to samo, chyba, że softem ktoś przyblokował wersję dla FF.
Update jest o tyle skomplikowany, że albo trzeba go wykonać na uruchomionym silniku, albo w pozycji ACC stacyjki, ale odświerzając cykl ACC co 1/2 godziny, gdyż po 1/2 godziny zasilanie akcesoriów wyłącza się automatycznie. W związku z tym trzeba podejść, przełączyć stacyjkę "dookoła (acc-run-off-acc), żeby rozpocząć kolejny cykl odliczania czasu. Działa, ale za pierwszym razem na to nie wpadłem. Spodziewam się, że wyłącznie napięcia za pierwszym razem mogło być przyczyną błędu w kopiowaniu (nie pisało nic o "flashowaniu" co było by jednoznaczne z niepowodzeniem), ale numery które miały się pojawić, powinny się były pojawić przed kopiowaniem...,
i jeszcze jedno, i na przyszłość..., jeśli zasilanie pracuje w trybie ACC, to uruchomienie silnika powoduje wyłączenie radia, a tym samym przerywa wszelkie operacje - w tym update urządzenia.
Jestem zatem w czarnej d...ziurze.
Mile widziane wszelkie pomysły, i myślę, że trzeba temat społem zasygnalizować w FAP, ewentualnie popytać u dealerów, zanim zostaniemy z problemem i starymi mapami...
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2013, 0:41 przez BULECKY, łącznie zmieniany 1 raz.
- subuk
- Posty: 2853
- Rejestracja: 30 wrz 2012, 22:10
- Miejsce zamieszkania: B-B
- Model: FREEMONT
- Silnik: 2.0 MJ 170 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2013
- Przebieg: 90000
- Otrzymał Podziękowanie: razy
Moim zdaniem nie potrzebnie się w to pakowałeś. Nie ma nic dla Fiata, jest tylko Dodge, którego radio w topowej wersji jest pewnie inne od naszych. Pewnie numery i sam system sprzętowo nie podpasowały i coś się konkretnie popierniczyło ...
W instrukcji, z tego co pamiętam, było napisane, że w płytę z aktualizacjami map należy zaopatrzyć się u dealera, więc powinni ruszyć dupę i takową dla Ciebie ściągnąć.
On the other hand byłoby zacnie mieć ten mobile Wi-Fi HotSpot jak w Dodgeu
W instrukcji, z tego co pamiętam, było napisane, że w płytę z aktualizacjami map należy zaopatrzyć się u dealera, więc powinni ruszyć dupę i takową dla Ciebie ściągnąć.
On the other hand byłoby zacnie mieć ten mobile Wi-Fi HotSpot jak w Dodgeu
- mireks
- Posty: 2903
- Rejestracja: 21 kwie 2012, 19:43
- Miejsce zamieszkania: Warszawa
- Model: FREEMONT
- Silnik: 2.0 MJ 140 KM
- Skrzynia biegów: MANUAL
- Rok produkcji: 2012
- Przebieg: 144000
- Dziękuję za post;: razy
- Otrzymał Podziękowanie: razy
Re: NAVI 8.4 update
BULECKY, mój freemonciak ma w standardzie ekran 4.3 więc nawet nie zbliżam się do Twoich funkcjonalności radia. Jednak przez ok. 3-5 miesięcy miałem problemy z zawieszającym się radiem. Serwis w ASO jest bardzo prosty. Logują się na serwerze, wpisują VIN Twojego samochodu i pobierają na komputer obraz płyty właściwej dla Twojej wersji radia. Następnie nagrywają ten obraz na CD lub u Ciebie pewnie DVD i wkładają do napędu Freemonta i reszta dzieje się sama. Awaria, która Cię spotkała nie powinna być trudna do usunięcia. Nie sądzę, aby złą wersją mapy udało się zepsuć radio ponieważ firmowy soft aktualizuje również bootloadera. Byłoby dziwne gdyby nawigacja coś zmieniała w tej części flasha. No ale jeśli jest to rozwiązanie dedykowane do Journeya, to pewności nie mam.
Aby w 4.3 sprawdzić wersję softu należy włączyć zapłon (ACC) i nacisnąć jednocześnie obydwa klawisze regulacji temperatury od strony kierowcy (Up/Down) oraz klawisz włączenia ogrzewania tylnej szyby. Po ok. 3 sek. pojawi się na ekranie ukryty ekran z informacją o wersji softu. Nie należy się przejmować tym, że dmuchawa zacznie dmuchać szybciej. Aby wyjść z tego trybu należy nacisnąć klawisz odtwrzacza CD/MP3. (środkowy klawisz w lewej kolumnie klawiszy przy panelu dotykowym). U Ciebie niemwiem jak się wychodzi z tego trybu. Może to Ci w czymś pomoże?
Aby w 4.3 sprawdzić wersję softu należy włączyć zapłon (ACC) i nacisnąć jednocześnie obydwa klawisze regulacji temperatury od strony kierowcy (Up/Down) oraz klawisz włączenia ogrzewania tylnej szyby. Po ok. 3 sek. pojawi się na ekranie ukryty ekran z informacją o wersji softu. Nie należy się przejmować tym, że dmuchawa zacznie dmuchać szybciej. Aby wyjść z tego trybu należy nacisnąć klawisz odtwrzacza CD/MP3. (środkowy klawisz w lewej kolumnie klawiszy przy panelu dotykowym). U Ciebie niemwiem jak się wychodzi z tego trybu. Może to Ci w czymś pomoże?
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2013, 20:16 przez mireks, łącznie zmieniany 2 razy.
- subuk
- Posty: 2853
- Rejestracja: 30 wrz 2012, 22:10
- Miejsce zamieszkania: B-B
- Model: FREEMONT
- Silnik: 2.0 MJ 170 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2013
- Przebieg: 90000
- Otrzymał Podziękowanie: razy
Przepraszam, dokładny zapis brzmi inaczej:
Aktualizacja danych mapy
Układ nawigacji co jakiś czas przy uruchomieniu wysyła powiadomienia,
jeśli załadowane mapy stracą aktualność. Firma Garmin prowadzi sprzedaż
płyt DVD z aktualnymi danymi mapy. O szczegóły można pytać dealera
lub w centrum serwisowym.
Po otrzymaniu płyty DVD z nowymi danymi mapy należy postępować
zgodnie z instrukcjami dostarczonymi wraz z płytą, aby zainstalować nowe
dane w urządzeniu.
[ Dodano: 2013-04-13, 20:57 ]
mireks bardzo cenna informacja, to z instrukcji, czy z innego źródła ?
Powinieneś tą kombinację dodać do FAQ, czy gdzieś, gdzie będzie widoczna
BULECKY, tak jak napisał przedmówca, softem sprzętu nie uszkodzisz, szkoda jedynie wydanych pieniędzy i kolejnej wizyty w ASO ...
Aktualizacja danych mapy
Układ nawigacji co jakiś czas przy uruchomieniu wysyła powiadomienia,
jeśli załadowane mapy stracą aktualność. Firma Garmin prowadzi sprzedaż
płyt DVD z aktualnymi danymi mapy. O szczegóły można pytać dealera
lub w centrum serwisowym.
Po otrzymaniu płyty DVD z nowymi danymi mapy należy postępować
zgodnie z instrukcjami dostarczonymi wraz z płytą, aby zainstalować nowe
dane w urządzeniu.
[ Dodano: 2013-04-13, 20:57 ]
mireks bardzo cenna informacja, to z instrukcji, czy z innego źródła ?
Powinieneś tą kombinację dodać do FAQ, czy gdzieś, gdzie będzie widoczna
BULECKY, tak jak napisał przedmówca, softem sprzętu nie uszkodzisz, szkoda jedynie wydanych pieniędzy i kolejnej wizyty w ASO ...
- mireks
- Posty: 2903
- Rejestracja: 21 kwie 2012, 19:43
- Miejsce zamieszkania: Warszawa
- Model: FREEMONT
- Silnik: 2.0 MJ 140 KM
- Skrzynia biegów: MANUAL
- Rok produkcji: 2012
- Przebieg: 144000
- Dziękuję za post;: razy
- Otrzymał Podziękowanie: razy
Inne źródło. Znalazłem ten opis na forum Journeya w USA. ASO też korzysta z tej kombinacji klawiszy. Widziałem podczas aktualizacji mojego softu. Komunikat jest informacyjny. Nic nie można przestawić gdy się go wywoła.subuk pisze: mireks bardzo cenna informacja, to z instrukcji, czy z innego źródła ?
Powinieneś tą kombinację dodać do FAQ, czy gdzieś, gdzie będzie widoczna
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 02 paź 2012, 20:25
- Miejsce zamieszkania: Olesno
- Model: FREEMONT
- Silnik: 3.6 280 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2012
- Przebieg: 45000
- Otrzymał Podziękowanie: razy
http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... onMenu=YES
Pod tym linkiem jest soft dla FF, który zakupiłem. Oczywiście mimo, że kupujemy w Navtequ, dostajemy Garmina :). Wszystko co po, wykonywałem zgodnie z instrukcją.
Kombinację klawiszy przetestuję jutro, spodziewałem się że jest, ale po setnej próbie na Macajewa - odpuściłem:)
Jest to jakaś iskierka nadziei na przywrócenie radia do postaci fabrycznej, albo chociaż przejście w tryb serwisowy. Może coś pokaże...
Pod tym linkiem jest soft dla FF, który zakupiłem. Oczywiście mimo, że kupujemy w Navtequ, dostajemy Garmina :). Wszystko co po, wykonywałem zgodnie z instrukcją.
Kombinację klawiszy przetestuję jutro, spodziewałem się że jest, ale po setnej próbie na Macajewa - odpuściłem:)
Jest to jakaś iskierka nadziei na przywrócenie radia do postaci fabrycznej, albo chociaż przejście w tryb serwisowy. Może coś pokaże...
- mireks
- Posty: 2903
- Rejestracja: 21 kwie 2012, 19:43
- Miejsce zamieszkania: Warszawa
- Model: FREEMONT
- Silnik: 2.0 MJ 140 KM
- Skrzynia biegów: MANUAL
- Rok produkcji: 2012
- Przebieg: 144000
- Dziękuję za post;: razy
- Otrzymał Podziękowanie: razy
Skoro jest to oprogramowanie dedykowane do FF, to powinno teoretycznie zaskoczyć, bo przecież na Europę nie jest sprzedawana nawigacja z radiem satelitarnym tzn. jak dla JourneyaBULECKY pisze:Pod tym linkiem jest soft dla FF, który zakupiłem.
Pisałeś o problemie do dostawcy mapy? Możę oni nie wiedzą, że są dwie wersje radia?
- subuk
- Posty: 2853
- Rejestracja: 30 wrz 2012, 22:10
- Miejsce zamieszkania: B-B
- Model: FREEMONT
- Silnik: 2.0 MJ 170 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2013
- Przebieg: 90000
- Otrzymał Podziękowanie: razy
A jaka jest wersja map, którą zakupiłeś - 2013.40 ?
Zupełnie przypadkiem, sam nie wiem jak to się stało, trafiłem na stronę, na której jest napisane, że można zrobić sobie updejta w UConnect`cie 8.4 za darmo ... trzeba coś ściągnąć z internetu, nagrać na płytę, jakiś tam kod podać czy coś i piszą, że działa ...
Ja się na tym nie znam, ale jakby równie przypadkiem, jak znalazłem się na tamtej stronie, zaktualizowało się u mnie, to dam znać
Zupełnie przypadkiem, sam nie wiem jak to się stało, trafiłem na stronę, na której jest napisane, że można zrobić sobie updejta w UConnect`cie 8.4 za darmo ... trzeba coś ściągnąć z internetu, nagrać na płytę, jakiś tam kod podać czy coś i piszą, że działa ...
Ja się na tym nie znam, ale jakby równie przypadkiem, jak znalazłem się na tamtej stronie, zaktualizowało się u mnie, to dam znać
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 02 paź 2012, 20:25
- Miejsce zamieszkania: Olesno
- Model: FREEMONT
- Silnik: 3.6 280 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2012
- Przebieg: 45000
- Otrzymał Podziękowanie: razy
Jutro zerknę, póki co, czekam; temat został przekazany przez dealera do FAP, które niestety nie dało rady go ogarnąć i obecnie przekierowało temat wyżej, na tą chwilą do Włoch.
Włosi twierdzą, że coś źle robimy, ale póki co od kilku dni czekam na info zwrotne.
Dam znać jak będę miał jakiekolwiek info. Jak widać coś jest na rzeczy...
SUBUK oczywiście proszę daj znać jak coś Ci z tego wyjdzie.
Włosi twierdzą, że coś źle robimy, ale póki co od kilku dni czekam na info zwrotne.
Dam znać jak będę miał jakiekolwiek info. Jak widać coś jest na rzeczy...
SUBUK oczywiście proszę daj znać jak coś Ci z tego wyjdzie.
- subuk
- Posty: 2853
- Rejestracja: 30 wrz 2012, 22:10
- Miejsce zamieszkania: B-B
- Model: FREEMONT
- Silnik: 2.0 MJ 170 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2013
- Przebieg: 90000
- Otrzymał Podziękowanie: razy
Informuję, że nie wiem jak, ale mam nowe mapy.
Mam nawet swoją ulicę na wsi ...
Nie mam pojęcia jak to się stało ...
Jakby co, to PW
[ Dodano: 2013-05-01, 23:27 ]
Jest nowsza wersja 2013.41, w .40 ponoć były jakieś problemy z nawigacją w Holandii.
[ Dodano: 2013-05-02, 13:32 ]
NIE ŚCIĄGAJCIE 2013.41, jest problem z instalacją.
[ Dodano: 2013-05-02, 14:37 ]
A jednak ... za drugim podejściem
Mam nawet swoją ulicę na wsi ...
Nie mam pojęcia jak to się stało ...
Jakby co, to PW
[ Dodano: 2013-05-01, 23:27 ]
Jest nowsza wersja 2013.41, w .40 ponoć były jakieś problemy z nawigacją w Holandii.
[ Dodano: 2013-05-02, 13:32 ]
NIE ŚCIĄGAJCIE 2013.41, jest problem z instalacją.
[ Dodano: 2013-05-02, 14:37 ]
A jednak ... za drugim podejściem
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 02 paź 2012, 20:25
- Miejsce zamieszkania: Olesno
- Model: FREEMONT
- Silnik: 3.6 280 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2012
- Przebieg: 45000
- Otrzymał Podziękowanie: razy
SUBUK, u mnie niestety nie znajduję takich informacji, po aktualizacji z płyty navteca wygląda tak, że nie wygląda. Informacji o mapach w polu info brak, a w informacjach o navi gdzie podany jest UNIT ID, jest napisane, że mapy są z 2012, ale nie podają wersji.
Na wkładce do płyty, jest naklejka z 7-mio cyfrowym numerem "seryjnym' oraz info, że jest to CN Europe NT 2013 OEM...
Napisz proszę w jakim momencie instalacji miałeś możliwość wpisania numerów które się generują na podstawie UNIT ID, u mnie takie okno się nie pojawiło...
Na wkładce do płyty, jest naklejka z 7-mio cyfrowym numerem "seryjnym' oraz info, że jest to CN Europe NT 2013 OEM...
Napisz proszę w jakim momencie instalacji miałeś możliwość wpisania numerów które się generują na podstawie UNIT ID, u mnie takie okno się nie pojawiło...
- anpa
- Posty: 60
- Rejestracja: 28 wrz 2012, 21:56
- Miejsce zamieszkania: Warszawa
- Model: FREEMONT
- Silnik: 2.0 MJ 170 KM
- Skrzynia biegów: MANUAL
- Rok produkcji: 2012
- Przebieg: 150000
- Dziękuję za post;: razy
Rozwijając wypowiedź Setha poniżej kolejne kroki próby aktualizacji.
1. Validating Update...
2. Informacje o znalezieniu aktualizacji map.
3. Zaproszenie do odwiedzenia strony Garmina w celu przeprowadzenia aktywacji. Podane Unit ID i Validation Code.
4. Pole do wprowadzenia kodu 25 znakowego (5x5).
1. Validating Update...
2. Informacje o znalezieniu aktualizacji map.
3. Zaproszenie do odwiedzenia strony Garmina w celu przeprowadzenia aktywacji. Podane Unit ID i Validation Code.
4. Pole do wprowadzenia kodu 25 znakowego (5x5).
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 8:01 przez anpa, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 02 paź 2012, 20:25
- Miejsce zamieszkania: Olesno
- Model: FREEMONT
- Silnik: 3.6 280 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2012
- Przebieg: 45000
- Otrzymał Podziękowanie: razy
Niestety u mnie nie było takich komunikatów na ekranie, a dokładnie takie powinny sie były pojawić. Myślę, że powodem mogła być przerwana pierwsza instalacja z powodu próby odpalenia silnika podczas instalacji, co skutkuje odccięciem zapłonu w radiu i przerwaniem instalacji. Mimo, że kolejne instalacje kończyły sie sucessfull, to na tą chwilę z jednej strony mam info, że mapy są zainstalowane, z drugiej- komunikaty, że nie może odblokować map.
Tak btw, ile trwa instalacja?
[ Dodano: 2013-05-03, 18:54 ]
A może ktoś ma pomysł/wiedzę, jak przywrócić radio wraz z navi do postaci fabrycznej?
I przy okazji..., oba przyciski zmiany temperatury(niebieski i czerwony od strony kierowcy) + szyba front wcisniete przez kilka sek. w trybie ACC - wyświetla menu dealerskie radia, natomiast te same 2 przyciski + ogrzewanie tylnej szyby- wykonuje printscteena w formacie bmp, pod warunkiem, że mamy pendrive-a (najlepiej czysty) w złączu AUX. Format pliku to bmp, aczkolwiek tu prośba do admina, żeby ten format, a właściwie wielkość lub proporcje długość do szerokości, dopisał do listy obslugiwanej przez forum. Na tą chwilę printscreeny nie podpinają się do wiadomości...
Tak btw, ile trwa instalacja?
[ Dodano: 2013-05-03, 18:54 ]
A może ktoś ma pomysł/wiedzę, jak przywrócić radio wraz z navi do postaci fabrycznej?
I przy okazji..., oba przyciski zmiany temperatury(niebieski i czerwony od strony kierowcy) + szyba front wcisniete przez kilka sek. w trybie ACC - wyświetla menu dealerskie radia, natomiast te same 2 przyciski + ogrzewanie tylnej szyby- wykonuje printscteena w formacie bmp, pod warunkiem, że mamy pendrive-a (najlepiej czysty) w złączu AUX. Format pliku to bmp, aczkolwiek tu prośba do admina, żeby ten format, a właściwie wielkość lub proporcje długość do szerokości, dopisał do listy obslugiwanej przez forum. Na tą chwilę printscreeny nie podpinają się do wiadomości...
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 29 lip 2012, 15:42
- Model: FREEMONT
- Silnik: 3.6 280 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2015
- Przebieg: 3000
Subuk - Wielkie dzięki
Mam upgrade do 2013, działa świetnie, nie zgubiłem się jadąc do domu nowymi mapami i ulicami z polskimi czcionkami, zrobiło się dokładniej (zrobili moją ulicę osiedlową, a wcześniej jej nie było)
Subuk masz u mnie dużego browara a i jeszcze jakiegoś Jasia moglibyśmy na integracji obalić
Mam upgrade do 2013, działa świetnie, nie zgubiłem się jadąc do domu nowymi mapami i ulicami z polskimi czcionkami, zrobiło się dokładniej (zrobili moją ulicę osiedlową, a wcześniej jej nie było)
Subuk masz u mnie dużego browara a i jeszcze jakiegoś Jasia moglibyśmy na integracji obalić
- mireks
- Posty: 2903
- Rejestracja: 21 kwie 2012, 19:43
- Miejsce zamieszkania: Warszawa
- Model: FREEMONT
- Silnik: 2.0 MJ 140 KM
- Skrzynia biegów: MANUAL
- Rok produkcji: 2012
- Przebieg: 144000
- Dziękuję za post;: razy
- Otrzymał Podziękowanie: razy
Proponuję nie wrzucać bitmap na forum ponieważ one zajmują bardzo dużo cennego miejsca na serwerze. Bmp można przekonwerterować na oszczędny jpg bez utraty jakości np. za pomocą systemowego Paint'a z Winodwsa. Po otwarciu pliku trzeba go zapisać w formacie jpg z maksymalną rozdzielczością 800x600 i (proporcje nie muszą być zachowane byleby nie przekroczyć wartości granicznych). Pozdrawiam, admin.BULECKY pisze: Format pliku to bmp, aczkolwiek tu prośba do admina, żeby ten format, a właściwie wielkość lub proporcje długość do szerokości, dopisał do listy obslugiwanej przez forum. Na tą chwilę printscreeny nie podpinają się do wiadomości...
- subuk
- Posty: 2853
- Rejestracja: 30 wrz 2012, 22:10
- Miejsce zamieszkania: B-B
- Model: FREEMONT
- Silnik: 2.0 MJ 170 KM
- Skrzynia biegów: AUTOMAT
- Rok produkcji: 2013
- Przebieg: 90000
- Otrzymał Podziękowanie: razy
T76 drugi zlot frakcji śląskiej uważam za zamknięty (zdjęcie ze zlotu poniżej )
Naprawdę nie wiem, za co mi dziękujesz. To ja dziękuję za spotkanie i bardzo praktyczny podarek
Miło było poznać
[ Dodano: 2013-05-03, 22:08 ]
BULECKY kompletna instalacja trwa około godziny, dałeś ciała z tym włączaniem silnika definitywnie Nie było w instrukcji napisane, że nie wolno ?
Pewnie da się zrobić hard reset, szukaj na amerykańskich forach Dodge/Chrysler/Jeep.
Mam nadzieję, że naprostujesz sprawę
I odpowiadając na Twoje wcześniejsze pytanie; u mnie nie pytał o żadne kody aktywacji, łyknął wszystko z marszu, bez zająknięcia , różnice na tym polu zapewne wynikają z różnych modeli (CTP2012 vs CTP13) oraz różnych wersji wgranego softu.
[ Dodano: 2013-05-03, 23:18 ]
BULECKY FACTORY RESET powinien znajdować się w tym ukrytym menu serwisowym.
Jutro to obadam
Naprawdę nie wiem, za co mi dziękujesz. To ja dziękuję za spotkanie i bardzo praktyczny podarek
Miło było poznać
[ Dodano: 2013-05-03, 22:08 ]
BULECKY kompletna instalacja trwa około godziny, dałeś ciała z tym włączaniem silnika definitywnie Nie było w instrukcji napisane, że nie wolno ?
Pewnie da się zrobić hard reset, szukaj na amerykańskich forach Dodge/Chrysler/Jeep.
Mam nadzieję, że naprostujesz sprawę
I odpowiadając na Twoje wcześniejsze pytanie; u mnie nie pytał o żadne kody aktywacji, łyknął wszystko z marszu, bez zająknięcia , różnice na tym polu zapewne wynikają z różnych modeli (CTP2012 vs CTP13) oraz różnych wersji wgranego softu.
[ Dodano: 2013-05-03, 23:18 ]
BULECKY FACTORY RESET powinien znajdować się w tym ukrytym menu serwisowym.
Jutro to obadam