Portal
PORTALFORUMCHATSZUKAJPOMOCUŻYTKOWNICYGRUPYSTATYSTYKIALBUMDOWNLOAD
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM Strona Główna FIAT FREEMONT OPINIE FORUM
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia automatyczna - OPINIE
Autor Wiadomość
BULECKY 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 32
Skąd: Olesno
Wysłany: 2013-05-11, 14:31   Skrzynia automatyczna - OPINIE

Witam Wszystkich serdecznie.
Mam pytanie do wszystkich użytkowników modelu z automatem...
Przy zmianie z trybu P na D lub R, , czasem mocno szarpnie (wręcz słyszalne jako stuk, czy uderzenie) skrzynią. Podobnie z D na R lub odwrotnie. W każdym razie zmiana (zwłaszcza szybka) powoduje takie objawy. Pytanie do Wszystkich, czy to tylko u mnie, czy ten typ tak ma...,Jeździłem 2ma chryslerowskimi automatami 4 biegowymi, i nie pamiętam takich sytuacji. Zdarzało się, owszem, gdy auto stało na wzniesieniu, a musiałem wrzucić bieg wsteczny; wtedy faktycznie szarpało skrzynią. W FF zdarza się to stosunkowo często, moim zdaniem za często. Niekiedy też skrzynia działa (np podczas startu z zatrzymania samochodu) z opóźnieniem, bywa, że mam już nogę na gazie (zdarza mi się ruszać gwałtownie), a skrzynia dopiero "zapina" D, co również powoduje szarpnięcie, choć to trochę innego typu, gdyż napęd dołącza na większych już obrotach silnika i w sumie wytłumaczalne, dziwi jednak zwłoka w szybkości działania. Skrzynia często też nie daje rady, gdy- cofając - auto jeszcze się toczy, a już mam wrzucone D. W poprzednich samochodach (Chrysler 300m i Dodge Grand Caravan) nie robiło to na skrzyni żadnego wrażenia, tutaj mam wrażenie, że jest inaczej.
Czekam na Wasze opinie.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 45000km Rok prod.: 2012
 
Otomek 
ZNAWCA



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 640
Skąd: Piastów
Wysłany: 2013-05-11, 14:45   

Czy ją dobrze zrozumiałem? Kiedy cofasz i auto jeszcze się toczy do tyłu, to Ty już zapinasz D?
  Silnik: BRAK Skrzynia biegów: BRAK
 
ttmek 
ZNAWCA
ttmek


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 634
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-05-11, 18:26   

dotąd jeździłem vectrą z automatem i wzniesienie czasem powodowało szarpnięcie...
we FF także mam szarpnięcie i niezależnie od tego gdzie stoi ...zazwyczaj z P na D raczej nigdy w innej konfiguracji....nie wiem czym to jest spowodowane.Też mnie trochę to irytuje ale staram się robić zmieniać biegi trochę wolniej i mam wrażenie że jest tego mniej...
_________________
_____________________
wyszczerz zęby
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 25000km Rok prod.: 2012
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 1984
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-05-11, 21:32   

U mnie też się to zdarzyło (z P na D) lecz zauważyłem prawidłowość - zdarzyło się to tylko gdy silnik był zimny, a ja chciałem jak najszybciej ruszyć, więc zaraz po zapaleniu przełączyłem na D, przy sporych obrotach silnika (jak zapala to jest więcej przez 1-2 sek niż normalny bieg jałowy nawet zimny) - ale może było tak z 5 razy, lekko. Nie przejmowałbym się, ten typ tak ma chyba, zresztą ten automat nie grzeszy inteligencją :-/ , jak już gdzieś pisaliśmy . Bardziej skłaniam się do tego, iż na zimnym silniku oczywiście zimniejszy jest płyn w automacie, więc jest gęściejszy - stąd taki numer. Nigdy się to mi nie zdarzyło przy rozgrzanym silniku, nawet przy odparkowywaniu ostro pod górkę. Mam nadzieję że tak zostanie :mrgreen:
_________________
pozdr.
Tomek
  
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140000km Rok prod.: 2013
 
BULECKY 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 32
Skąd: Olesno
Wysłany: 2013-05-11, 21:35   

Otomek napisał/a:
Czy ją dobrze zrozumiałem? Kiedy cofasz i auto jeszcze się toczy do tyłu, to Ty już zapinasz D?

Tak, zdarza mi się:) w poprzednich "amerykańcach", dało się to zrobić bardzo płynnie, bez jakichkolwiek problemów. W FF skrzynia jakoś nie nadąża...
Myślę, że gdyby byłoby to ze szkodą dla skrzyni, byłoby raczej niewykonalne, elektronika nie pozwoliłaby zmienić biegu (tak jak nie da się w czasie jazdy przejść w tryb P). Widocznie jest to czynność dozwolona:). Wg mnie w Fiacie muszą jeszcze popracować nad softem. Ogólne uważam, że sposób w jaki zachowuje się ta skrzynia na drodze(dziwne, nielogiczne zmiany biegów), (podobnie z kick-down zrzuca o 2, czasem 3 biegi niżej- zupełnie niepotrzebnie) wskazuje na błędy w oprogramowaniu lub choroby wieku dziecęcego. Chryslem 300m którym jeżdzę od 8 lat wyprodukowany został w 1999r. a skrzynia działa nieporównywalnie lepiej niż ta w FF, aż trudno mi uwierzyć, że prawie 15 lat technologicznie młodsze auto miewa tego typu niedoskonałości.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 45000km Rok prod.: 2012
 
ttmek 
ZNAWCA
ttmek


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 634
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-05-11, 23:12   

muszę przyznać że skrzynia w mojej viki też chyba była lepszejsza:)
_________________
_____________________
wyszczerz zęby
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 25000km Rok prod.: 2012
 
Barbarossa 
PRAWIE U SIEBIE



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 132
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-05-12, 08:17   

Mój egzemplarz ma jedyne 700 km na koncie.
Opisywanych przez Ciebie efektów nie zauważyłem.
Jednak do uwag o pracy skrzyni automatycznej dorzucę cos od siebie.
A mianowice w czasie jazdy, po rozgrzaniu silnika, zakładam że miedzy 3 a 4 biegiem ( tak na słuch licząc zmiany biegów) wyczuwalne są wibrację skrzyni automatycznej oraz słychać delikatny przytlumiony warkot.
I tylo tyle reszta bez zarzutów.

Nie wiem czy to norma czy raczej jakies oznaki docierania ?! W zasadzie nic innego nie dopuszczam do myśli.
_________________
Już mam \0/.......
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 26500km Rok prod.: 2012
 
Otomek 
ZNAWCA



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 640
Skąd: Piastów
Wysłany: 2013-05-12, 10:58   

BULECKY napisał/a:
Otomek napisał/a:
Czy ją dobrze zrozumiałem? Kiedy cofasz i auto jeszcze się toczy do tyłu, to Ty już zapinasz D?

Tak, zdarza mi się:) w poprzednich "amerykańcach", dało się to zrobić bardzo płynnie, bez jakichkolwiek problemów. W FF skrzynia jakoś nie nadąża...
Myślę, że gdyby byłoby to ze szkodą dla skrzyni, byłoby raczej niewykonalne, elektronika nie pozwoliłaby zmienić biegu (tak jak nie da się w czasie jazdy przejść w tryb P). Widocznie jest to czynność dozwolona:).


Niestety takimi "manewrami" zabijasz skrzynie biegów. :-(
Absolutnie nie wolno zmieniać trybu pracy jeśli auto jeszcze toczy się w stronę przeciwną .
http://moto.pl/MotoPL/1,8....html?pelna=tak - to jeden z całej masy artykułów traktujących o "automatach", które bez problemu znajdziesz sobie w google . Często na stronach firm zajmujących się serwisowaniem i naprawą ASB są zasady czego nie wolno robić z automatami .
:-(
  Silnik: BRAK Skrzynia biegów: BRAK
 
Seth 
ZNAWCA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 951
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-05-17, 23:40   

Może za słabo dociskasz pedał hamulca? Zauważyłem to u siebie - jeśli niewystarczająco mocno docisnę to wtedy potrafi lekko szarpnąć przy zmianie biegów..
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 154000km Rok prod.: 2012
 
DANTE 
OBSERWATOR


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 7
Wysłany: 2013-09-27, 12:28   

Odkopię temat.
Wczoraj byłem na test drive Fremontem 3.6 w automacie. Cóż... zachowanie tej skrzyni wprowadziło mnie w osłupienie:
- energiczne wciśnięcie pedału gazu w ruchu (bez kick-downa) auto nie reaguje, nie przyspiesza, za to po 2-3 sekundach zrzuca o 2 lub nawet 3 biegi (po co jak mam niską prędkość i prawie 300 koni pod maską?) i dopiero przyspiesza.
- kickdown, wiadomo obroty poszły wysoko, nastąpił zrzut o 2 i jedzie, potem jakże bezcenne było moje zdziwienie jak zrzucił sobie jeszcze o 1 (po co?)
- ruszenie z miejsca, po wrzuceniu na D zdecydowanie za długo myśli, moja pani ruszając z szutrowej drogi skutecznie sprawdziła napęd na 4 koła :)

Auto jest świetne, ogółem bardzo nam się spodobał, to już drugi test drive jaki zrobiliśmy, pierwszy był manualem dieslem 2WD.

Wersja z silnikiem 3.6 to zupełnie inne auto w porównaniu z tym dieslem. Fakt... diesel był oferowany u dealera jako poleasingowe 2 letnie z przebiegiem ~90k km i powiem Wam że ten przebieg było już znacznie widać. Siedzenia mocno wysiedziane, wręcz siedziało się jak na konstrukcji metalowej pokrytej szmatą.

Jeździliśmy nowym zupełnie Pentastarem 3.6, miał 30km przejechane.

Na co dzień jeżdżę S-klasą 2005 rok. Kultura pracy zawieszenia i automatu w Mercedesie pozostawia Freemonta niestety daleko w tyle.

Nie mniej jednak koszt zakupu Freemonta, czyli stosunek jakości co ceny moim zdaniem wypada bardzo na + dla Freemonta i chyba i tak go kupię :)

Pozdrawiam z Poznania wszystkich pozytywnie zakręconych na punkcie motoryzacji użytkowników Freemonta.
  Silnik: ZASTANAWIAM SIĘ Skrzynia biegów: ZASTANAWIAM SIĘ
 
ttmek 
ZNAWCA
ttmek


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 634
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-09-27, 19:39   

no, wreszcie ktoś ze S T O L I C Y :) heh wielkoPOLSKI
_________________
_____________________
wyszczerz zęby
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 25000km Rok prod.: 2012
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 1984
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-27, 20:04   

DANTE napisał/a:
Odkopię temat.
Wczoraj byłem na test drive Fremontem 3.6 w automacie. Cóż... zachowanie tej skrzyni wprowadziło mnie w osłupienie:
- energiczne wciśnięcie pedału gazu w ruchu (bez kick-downa) auto nie reaguje, nie przyspiesza, za to po 2-3 sekundach zrzuca o 2 lub nawet 3 biegi (po co jak mam niską prędkość i prawie 300 koni pod maską?) i dopiero przyspiesza.
- kickdown, wiadomo obroty poszły wysoko, nastąpił zrzut o 2 i jedzie, potem jakże bezcenne było moje zdziwienie jak zrzucił sobie jeszcze o 1 (po co?)
- ruszenie z miejsca, po wrzuceniu na D zdecydowanie za długo myśli, moja pani ruszając z szutrowej drogi skutecznie sprawdziła napęd na 4 koła :)

Auto jest świetne, ogółem bardzo nam się spodobał, to już drugi test drive jaki zrobiliśmy, pierwszy był manualem dieslem 2WD.

Wersja z silnikiem 3.6 to zupełnie inne auto w porównaniu z tym dieslem. Fakt... diesel był oferowany u dealera jako poleasingowe 2 letnie z przebiegiem ~90k km i powiem Wam że ten przebieg było już znacznie widać. Siedzenia mocno wysiedziane, wręcz siedziało się jak na konstrukcji metalowej pokrytej szmatą.

Jeździliśmy nowym zupełnie Pentastarem 3.6, miał 30km przejechane.

Na co dzień jeżdżę S-klasą 2005 rok. Kultura pracy zawieszenia i automatu w Mercedesie pozostawia Freemonta niestety daleko w tyle.

Nie mniej jednak koszt zakupu Freemonta, czyli stosunek jakości co ceny moim zdaniem wypada bardzo na + dla Freemonta i chyba i tak go kupię :)

Pozdrawiam z Poznania wszystkich pozytywnie zakręconych na punkcie motoryzacji użytkowników Freemonta.



Spoko, zobaczysz że po pewym czasie i ty wyczujesz tą skrzynię i ona się dostosuje, nauczy, Twojego stylu jazdy. :mrgreen: Też różnymi autami się jeździlo i jedździ i powiem tak, że nie jest tak źle. Po pewnym czasie sterowanie ta skrzynią poprzez naciskanie pedału jest na tyle opanowane, że przyspieszam mocno bez redukcji, i nie ciągnie do 7tys. Kwestia wyczucia. :mrgreen:
Jak sam napisałeś, za tą cenę jest naprawdę ok.
A z mercami to mam takie doświadczenia (miałem trzy różne), że jeden rdzewial na potęgę (3letnie auto i wypryski średnicy 2-3 cm na drzwiach i podwoziu - wada serii i rocznika), a z drugim :-P :-P (piekny czarny C200 sport coupe compressor), skrzynia automat i co ? - 19 tys.zł wydane na naprawę skrzyni, w ciągu niecałych 2 lat, na koniec łańcuch rozrządu się przeskoczył (przy normalnej miejskiej jeździe) - koszt :!: :!: : wymiana silnika na regenerowany - 38000zł. Tak że mi się odechciało luksusowych, wyżyłowanych, psujących się na potęgę, drogich serwisie i utrzymaniu samochodów :-x ....

Jeżeli praca tej skrzyni ma jej zapewnić bezawaryjość, to jest własnie to czego oczekuję od tego auta :mrgreen:

Uważam że ASO fiata dużo lepiej podchodzi do sprawy niż ASO wielu niby "exkluxywnych" marek.... Muszą się tylko nauczyć Freemonta :mrgreen: :mrgreen:
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140000km Rok prod.: 2013
 
DANTE 
OBSERWATOR


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 7
Wysłany: 2013-09-27, 20:43   

Masz racje, Mercedesy skończyły się w 1998 roku razem z tym jak zjechała z taśmy ostatnia W140. Później, to już tylko równia pochyła i traktowanie klienta jak cytrynki do wyciskania, płacz i płać... kwoty o których piszesz nie przyszłyby mi do głowy nawet żeby wydać na naprawę takiego auta - nie warto.

Mam S klasę W220 - kupiłem od I właściciela i jestem z niej (póki co) bardzo zadowolony - to bardzo komfortowe auto, mogę walnąć nią 2k km i mój kręgosłup po wyjściu z tego auta nie przypomina o swoim istnieniu.

Freemont robi pozytywne wrażenie, również jest komfortowy i piłuję temat żeby dostać takiego 3.6 na dłuższe testy, takie godzinne jeżdżenie można sobie o kant d... rozbić. W Pol-Car niestety nie mają takiego zarejestrowanego, jest diesel, a kopciucha nie chcę ;) Wiecie może gdzie w Poznaniu jeszcze można takim 3.6 pojeździć dłużej (weekend)? Byłem w ACM, nie było handlowca(?) zostawiłem wizytówkę i mieli dzwonić w poniedziałek, dziś pt wieczorem i chyba zapomnieli że chce im 120k zł zostawić... ech...
  Silnik: ZASTANAWIAM SIĘ Skrzynia biegów: ZASTANAWIAM SIĘ
 
Wojtek7502 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 63
Wysłany: 2016-03-11, 20:01   

Nie chcę zakładeć podobnego tematu ,ale mam pytanie.Czy samochód stojac na wzniesieniu przodem w dół powinien się staczac jeżeli mamy zapalony silnik i wrzucony R ?
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 46000km
 
DANTE 
OBSERWATOR


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 7
Wysłany: 2016-03-11, 20:26   

Absolutnie nie
  Silnik: ZASTANAWIAM SIĘ Skrzynia biegów: ZASTANAWIAM SIĘ
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 1984
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-11, 20:31   

Wojtek7502 napisał/a:
Nie chcę zakładeć podobnego tematu ,ale mam pytanie.Czy samochód stojac na wzniesieniu przodem w dół powinien się staczac jeżeli mamy zapalony silnik i wrzucony R ?


Może tak być, jeżeli wzniesienie jest spore (duże) i nie naciskasz na hamulec. Wersji z automatem i AWD nie ma systemu blokowania kół na wzniesieniu przy ruszaniu - tę funkcję przejmuje skrzynia i napęd, ale do pewnego momentu. Powyżej jakiegoś zakresu górki ( w moim przypadku sprawdzony podjazd do około 35% i trzyma) ciężar auta przekroczy moment wytwarzany przez skrzynię. Ale wtedy też nie będzie jakoś się bardzo "staczał"...

W klasycznym automacie, jakie mamy, moment obrotowy przenoszony jest hydraulicznie (przez wirujący płyn). Na wolnym biegu (bez gazu na postoju, w położeniu D lub R) moment jest niewielki, ledwie powodujący ruch z miejsca bez gazu, a także efekt przyhamowania na wzniesieniach...
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140000km Rok prod.: 2013
 
Wojtek7502 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 63
Wysłany: 2016-03-11, 20:31   

Coś się popsuło?

[ Dodano: 2016-03-11, 20:36 ]
Na razie wciskam lewą nogą hamulec i przy załączonym R dodaje gazy puszczajac hamulec.Czy to zdrowe dla skrzyni?
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 46000km
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 1984
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-11, 20:36   

A jak duża ta górka?

Tzn. wrzucasz R bo chcesz cofać, a do tyłu jest pod górę, i auto ci się powoli stacza do przodu, jak nie naciskasz gazu? Dobrze zrozumiałem?
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140000km Rok prod.: 2013
 
DANTE 
OBSERWATOR


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 7
Wysłany: 2016-03-11, 20:42   

Napisał że górka a nie góra. Nie powinien. :-P
  Silnik: ZASTANAWIAM SIĘ Skrzynia biegów: ZASTANAWIAM SIĘ
 
Wojtek7502 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 63
Wysłany: 2016-03-11, 20:47   

tomek napisał/a:
A jak duża ta górka?

Tzn. wrzucasz R bo chcesz cofać, a do tyłu jest pod górę, i auto ci się powoli stacza do przodu, jak nie naciskasz gazu? Dobrze zrozumiałem?

Tak sie dzieje.Górka to nie jest.taki spadek podjazdu do garazu ,ale nie specjalnie stromy.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 46000km
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 1984
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-11, 20:51   

Hmm, to raczej nie powinno się tak dziać, nawet na bardzo rozgrzanym płynie w skrzyni (zimny jest gęściejszy i większy moment przenosi, więc nawet pod lekką górkę wtedy jedzie bez gazu).

Przebieg masz w stopce rzeczywisty? Nie przegrzałeś płynu w skrzyni w trakcie użytkowania?
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140000km Rok prod.: 2013
 
Wojtek7502 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 63
Wysłany: 2016-03-11, 20:57   

Zmieniałem olej ale nie w autoryzowanym serwisie bo miałem wyciek (uszczelnienie).Poziom jest niby ok ,ale nie do końca jest dobrze.Przed wymiana było lepiej...
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 46000km
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 1984
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-11, 21:07   

Wojtek7502 napisał/a:
Zmieniałem olej ale nie w autoryzowanym serwisie bo miałem wyciek (uszczelnienie).Poziom jest niby ok ,ale nie do końca jest dobrze.Przed wymiana było lepiej...


To może być odpowiedź, ale na twoim miejscu, zanim coś bym działał, sprawdziłbym to z drugim Freemontem, najlepiej z tym samym silnikiem i oczywiście z automatem, na identycznym wzniesieniu.... Jak Twój będzie zjeżdżał a tamten stał, w identycznych warunkach ( i temperaturze płynu) to jest problem...

Może w twoich okolicach namówisz kogoś na kawę i sprawdzicie :mrgreen:
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140000km Rok prod.: 2013
 
Wojtek7502 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 63
Wysłany: 2016-03-12, 11:07   

Tu jest problem ponieważ w okolicy nikt nie widział drugiego Freemonta...;) Wszyscy się tylko gapią i dziwią co to jest...;)
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 46000km
 
bg.gorniak 
ZNAWCA


FF/DJ: -----
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 848
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-03-12, 22:27   

Dzisiaj specjalnie sprawdzałem staczanie auta na wstecznym biegu.Zjazd bardzo stromy i niestety ani drgnął.Co prawda inny silnik ale zasada działania taka sama.Pozdrawiam DG
_________________
bg.gorniak
  Silnik: ZASTANAWIAM SIĘ Skrzynia biegów: ZASTANAWIAM SIĘ
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group