Portal
PORTALFORUMCHATSZUKAJPOMOCUŻYTKOWNICYGRUPYSTATYSTYKIALBUMDOWNLOAD
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM Strona Główna FIAT FREEMONT OPINIE FORUM
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Journey usa przeróbka oświetlenia
Autor Wiadomość
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2600
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-01-24, 19:17   

macias napisał/a:
zarówki dual led to straszny szmelc nagrzewają się do miliona stopni :mrgreen: i przestaja świecić sprawdziłem zrobiłem sam dual na 1 diodzie kierunek i 1 dioda drl świeci nie ma dużej temperatury wszystko jest git

dzienne i kierunek


LED się grzeją?
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
macias 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 29
Wysłany: 2018-01-24, 19:18   

Potrafią 120 stopni osiągnąć moje chińskie taką miały.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2012
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2600
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-01-24, 19:45   

Ale zwykła żarówka halogenowa, jak podaje na przykład Philips, to temperatura szkła 800 i żarnika 2650 stopni.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
macias 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 29
Wysłany: 2018-01-24, 19:51   

Człowieku 800 stopni pomyśl co by było w plastikowej lampie przy takiej temp.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2012
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2600
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-01-25, 12:43   

Co innego temperatura żarnika, co innego szkła żarówki, a co innego reflektora czy odbłyśnika. Philips pojade 800 °C przy żarówkach LongLife https://www.philips.pl/c-...wka-samochodowa
Osram u siebie natomiast pisze o temperaturze bańki 300°C. Mechanizm pracy żarówki halogenowej, to wysoka temperatura. Żarniki wewnątrz mają +/- 3000 °C. Nawet kostki do żarówek halogenowych często są ceramiczne, z odpornością do 300 °C.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
macias 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 29
Wysłany: 2018-01-25, 13:05   

Zrobię dziś pomiar kamerą zobaczysz jak wygląda w praktyce. Teoria o 800 stopni Celsjusza dla mnie to mocne przegięcie 300 jest ok :mrgreen:
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2012
 
macias 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 29
Wysłany: 2018-01-25, 14:25   

Po pomiarach h1 55w osiąga 347 stopni w pomieszczeniu 20 stopni, w lampie zamkniętej temperatura może być wyższa ale nie o 450 stopni :) pomyśl tylko co działo by się przy włączonej lampie w lato podczas jazdy 10 godzin :) lampa by odpłynęła :oops:
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2012
 
Michał wawa 
PRAWIE U SIEBIE



FF/DJ: JOURNEY
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 115
Wysłany: 2018-02-03, 18:40   

niestety w journeyu z wyłącznika stop wychodzą tylko trzy przewody więc tam nie da się tego rozdzielić...wciaz jestem w kropce..autko już prawie skończone tylko te kierunkowskazy jeszcze zostały...najgorsze na deser..
  Silnik: 2.4 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2015
 
dominik 
ROZKRĘCA SIĘ
:)


Dołączył: 27 Maj 2015
Posty: 14
Wysłany: 2018-02-27, 16:03   

A propo dual-color LED
one de facto nie spełniają polskich norm, bo pozycyjne nie mogą wyłączać się wraz kierunkowskazem, mogą jedynie naprzemiennie być z DRL,
Trzeba wziąć na to poprawkę, bo to również detal, przez który przy czepialskim diagnoście nie będzie przeglądu.
_________________
dmc
  Silnik: ZASTANAWIAM SIĘ Skrzynia biegów: ZASTANAWIAM SIĘ
 
Michał wawa 
PRAWIE U SIEBIE



FF/DJ: JOURNEY
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 115
Wysłany: 2018-03-09, 21:45   

ostatnio dużo widzę tak niefachowo przerobionych amerykańców którym podczas hamowania zapalają się tylne kierunkowskazy . Ja w końcu sobie poradziłem dociagajac do tylnych lamp kierunki od przednich i montujac w tylnych lampach led żeby nie obciążać zbytnio instalacji żarówka od dotychczasowego kierunkowskazu miga sobie w nadkolu ;) chyba zostanie jednak wymieniona na opornik.
  Silnik: 2.4 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2015
 
Rad10000 
OBSERWATOR


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 3
Wysłany: 2018-10-23, 17:44   

A jak ostatecznie poradziłeś sobie ze zmianą lamp przednich z USA na EU. Będę się zabierał do zmiany i nie mogę sobie wymyślić c z obrysówką i rozdzieleniem postojowych z kierunkiem.
  Silnik: 2.4 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 500000km Rok prod.: 2015
 
macias 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 29
Wysłany: 2018-10-23, 19:37   

Ja w swoim wymieniłem lampy na Europę postojowe busów i dodatkowo LEDy na dzienne świata poszukaj gdzieś linkowalem jak to wygląda
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2012
 
Rad10000 
OBSERWATOR


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 3
Wysłany: 2018-10-23, 20:27   

Ok dzięki poszukam. Nie ogarniam tego jeszcze, auto stoi u mechanika i nie mam jak zajrzeć, jakie ma przewody (USA). W domu czeka lampa EU i tak główkuję, żeby się przygotować do wymiany.
  Silnik: 2.4 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 500000km Rok prod.: 2015
 
macias 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 29
Wysłany: 2018-10-23, 20:29   

Mogą być inne kostki nie pamiętam jak było w moim
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2012
 
Dodge 
CZŁOWIEK FORUM
Dodge


FF/DJ: JOURNEY
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 214
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2018-10-23, 21:18   

Problem kierunku z postojówką załatwia żarówka led dual color, postojówka świeci na biało a kierunek na pomarańczowo
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 80000km Rok prod.: 2013
 
Rad10000 
OBSERWATOR


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 3
Wysłany: 2018-10-26, 17:58   

Tak ale ja zakładam europejskie lampy i tu pojawia się problem. Już znalazłem wątek i trochę się douczyłem. hb4 na h11 i zmiana obrysówki na postojowe, nie wiem tylko co dalej z kierunkiem/postojówką, może wystarczy odłączyć jeden przewód i zmienić żarówkę, może samą żarówkę na jednożarnikową kierunkowskazu (tam jest dwżarnikowa, czy jakoś tak). Znalazłem również halogeny ze światłami do jazdy dziennej, ale to już inna bajka, sam tego chyb nie podłączę.Co ciekawe do tylnych halogenów na ebay jest cała instalacja do kupienia łącznie z włącznikiem (nie dedykowana tylko tak uniwersalna). Uff
  Silnik: 2.4 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 500000km Rok prod.: 2015
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group