Portal
PORTALFORUMCHATSZUKAJPOMOCUŻYTKOWNICYGRUPYSTATYSTYKIALBUMDOWNLOAD
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM Strona Główna FIAT FREEMONT OPINIE FORUM
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wibracje....
Autor Wiadomość
Wojtek7502 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 63
Wysłany: 2016-03-07, 17:36   Wibracje....

Podczas jazdy powyżej 100-110 km/h pojawia się cykliczne drżenie pojazdu (co okołosekundę,dwie.Dzieje się to wtedy gdy skrzynia wrzuci ostatni bieg przy około 1250obr/min .Jak zredukuje do piatki jest ok.Czy przyczyną są małe obroty i silnik skrzynia się niejako męczą?Nadmienię że owo drżenie nie jest wielkie,ale odczuwalne.Koła wyważone opony nowe,tarcze proste.Czy zetknął się ktoś z czymś takim?
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 46000km
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2729
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2016-03-07, 22:01   

A zadaj mu 4, 5, 6 bieg manualnie i rozpędzaj dynamicznie. Sprawdź czy w całym zakresie obrotów nie wyczujesz czegoś niepokojącego. Nie będzie to przypadkiem sprzęgło? Zerknij pod samochód czy nie poci się przy skrzyni biegów.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 101101km Rok prod.: 2014
 
Yoda 
ZNAWCA



FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 471
Skąd: Piaseczno/Warszawa
Wysłany: 2016-03-08, 07:35   

Po zatankowaniu na Shellu ostatnio miałem podobne objawy. Teraz mam już rezerwę, zatankuje na Orlenie i sprawdzimy czy ustąpiły objawy. Oprócz tego na zimnym drgawek dostawał i jakieś syczenie słyszę.

A objawy ci się pojawiły na stałej trasie czy nowej , czasem niektóre nawierzchnie mogą powodować takie dziwne wibracje , ja np. mam kawałek obwodnicy płd. Warszawy który mi powoduje na zimówkach wrażenie jechania na gąsienicach.
  Silnik: 2.4 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 40000km Rok prod.: 2013
 
Wojtek7502 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 63
Wysłany: 2016-03-08, 08:28   

Yoda napisał/a:
Po zatankowaniu na Shellu ostatnio miałem podobne objawy. Teraz mam już rezerwę, zatankuje na Orlenie i sprawdzimy czy ustąpiły objawy. Oprócz tego na zimnym drgawek dostawał i jakieś syczenie słyszę.

A objawy ci się pojawiły na stałej trasie czy nowej , czasem niektóre nawierzchnie mogą powodować takie dziwne wibracje , ja np. mam kawałek obwodnicy płd. Warszawy który mi powoduje na zimówkach wrażenie jechania na gąsienicach.

Postaram się sprawdzić inną trasę.Faktem jest że do walcowania zbytnio się nie przykładają...;)

[ Dodano: 2016-03-08, 08:29 ]
maq napisał/a:
A zadaj mu 4, 5, 6 bieg manualnie i rozpędzaj dynamicznie. Sprawdź czy w całym zakresie obrotów nie wyczujesz czegoś niepokojącego. Nie będzie to przypadkiem sprzęgło? Zerknij pod samochód czy nie poci się przy skrzyni biegów.

Skrzynia się nie poci.Na nizszych biegach jest ok ,tylko 6 i niskie obroty.Noże wlałem troszkę za duzo oleju do skrzyni....?
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 46000km
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 2035
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-08, 09:22   

Nic takiego nie zaobserwowałem. Może to rzeczywiście kwestia paliwa jak Yoda pisze, ale może być jeszcze jedno: czy po wymianie płynu w skrzyni, robili ci w aso czy indziej tzw. Quick Learn skrzyni przewidziany w takim przypadku? Był ten temat już roztrzęsany, jest to wielce zalecane, musi być tylko mechanik wyposażony w witech-a. Po wymianie Nowy ATF ma inną gęstość, a skrzynia jest nauczona starego płynu..
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 160000km Rok prod.: 2013
 
Wojtek7502 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 63
Wysłany: 2016-03-08, 19:04   

Płyn wymieniałem w ,,nieautoryzowanym'' serwisie .Do głowy by mi nie przyszło że skrzynia musi sie uczyc nowego oleju,,,,

[ Dodano: 2016-03-08, 19:09 ]
Bywało tez i tak że kilka razy mi gasł.W firmie zakładajacej gaz sprawdzili,, mapy paliwowe,, i wyszło że jest ok.Ostatni zaś nie mogłem odpalić tzn.palił ,ale nie od razu potem jadąc gasł kilka razy i wyskoczył check .Po podłączeniu do komputeRa okazało się że wypada zapłon w 6 cylindrze .Błąd skasowałem ,ale muszę zobaczyć czy to nie świeca lub cewka.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 46000km
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 2035
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-11, 21:31   

Chodzi o to, iż sterownik skrzyni musi mieć wykonaną adaptację do nowych warunków hydraulicznych - po to jest właśnie Quick Learn.

Poniżej filmik obrazujący jak w warunkach domowych można przeprowadzić wymianę płynu ATF w automacie. Samochód inny, ale skrzynia i silnik ten sam.
Zwróć uwagę na sposób pomiaru odpowiedniego poziomu po zalaniu nowym, w czasie rozgrzewania. Musi być w zakresie poziom w stosunku do zmiany temperatury..

A po tym i tak Quick Learn zalecany :mrgreen:

Niby proste, ale za dużo rzeczy można niepoprawnie wykonać.

Lepiej wykonać to metodą dynamiczną za pomocą podłączonego urządzenia...

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 160000km Rok prod.: 2013
 
Wojtek7502 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 63
Wysłany: 2016-03-12, 16:02   

Co może się stać jeżeli jezdziłem z za dużą ilością oleju?

[ Dodano: 2016-03-15, 20:23 ]
tomek napisał/a:
Chodzi o to, iż sterownik skrzyni musi mieć wykonaną adaptację do nowych warunków hydraulicznych - po to jest właśnie Quick Learn.

Poniżej filmik obrazujący jak w warunkach domowych można przeprowadzić wymianę płynu ATF w automacie. Samochód inny, ale skrzynia i silnik ten sam.
Zwróć uwagę na sposób pomiaru odpowiedniego poziomu po zalaniu nowym, w czasie rozgrzewania. Musi być w zakresie poziom w stosunku do zmiany temperatury..

A po tym i tak Quick Learn zalecany :mrgreen:

Niby proste, ale za dużo rzeczy można niepoprawnie wykonać.

Lepiej wykonać to metodą dynamiczną za pomocą podłączonego urządzenia...

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be


Odessałem olej do odpowiedniego poziomu.Napompowałem koła.Po pierwszej próbnej jezdzie jest ok.Biegi normalnie pracują.adaptacji nie robiłem bo w okolicy nie wiedzą o co chodzi...;) Został tylko inny problem ,a mianowicie to ze auto stacza się na R (stojąc przodem w dół wzniesienia)

[ Dodano: 2016-03-31, 20:25 ]
Jestem po wizycie w serwisie Fiata w Olsztynie.Na wstępie w ramach akcji serwisowej zaizolowali mi przewody od centralki ABS.Olej w skrzyni ma odpowiedni poziom.Adaptacji nie trzeba przeprowadzać gdyż skrzynia może zrobić to sama!.Za staczanie się na wzniesieniu przy zalaczonym biegu odpowiadal Hill-holder ,ktory niby zostal naprawiony podczas owej wizyty.Dzisiaj(dzień po) okazalo się ze jest tak samo...auto stacza sie jak wczesniej.Zadzwonie w celu wyjaśnienia sprawy.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 46000km
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 2035
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-15, 16:19   

Tylko że wersja z AWD i automatem nie ma Hill Holder, i tak jest specjalnie... Gość z ASO nie wie o czym mówi...
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 160000km Rok prod.: 2013
 
mireks 
ADMIN



FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-21, 20:20   

tomek napisał/a:
Tylko że wersja z AWD i automatem nie ma Hill Holder, i tak jest specjalnie... Gość z ASO nie wie o czym mówi...

tomek - podziwiam za zdolność do wyszukiwania takich filmów. Dla mnie rewelacja :mrgreen:
_________________
˙˙ǝɔuoɹpǝıq ʍ ʎɹnʇɐıʍɐlʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu
  Silnik: 2.0 MJ 140 KM Skrzynia biegów: MANUAL Przebieg: 100000km Rok prod.: 2012
 
cezary_zet 
ROZKRĘCA SIĘ


Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 16
Wysłany: 2017-12-29, 19:55   odświeżam temat - co z tymi wibracjami?...

Witam...
Pojawiają mi się uporczywe drgania w okolicy 2000 obr/min, zwłaszcza przy przyspieszaniu... Skrzynia była remontowana parę miesięcy temu w specjalistycznym serwisie, quick learn podobno był robiony, wycieków czy pocenia nie ma, a wibracje są... na tyle odczuwalne, że żona się całkowicie do freemonta zniechęciła, a i ja zaczynam do niego tracić cierpliwość...
Czy w okolicy Warszawy jest jakiś fachowiec, który pomoże uleczyć bolączki mojego FF?
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2729
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2017-12-29, 20:09   

Przeguby by sprawdzić. Może poduszki silnika?
Czy motor drży przy zwiększaniu obrotów na postoju czy objaw wyłącznie podczas jazdy? Zależne od prędkości, czy tylko od obrotów? Masz tak na każdym biegu przy obrotach 2000?
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 101101km Rok prod.: 2014
 
cezary_zet 
ROZKRĘCA SIĘ


Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 16
Wysłany: 2017-12-29, 20:25   

Dzięki za podpowiedź...

drżenie pojawia się przy rozpędzaniu autka, nie na postoju... około 2000 obr/min w przedziale 80-100 km/h najczęściej... czasami też drży tuż przed zmianą biegu, potem się uspokaja...

spróbuję bujnąć się na manualnej zmianie biegów i zobaczę czy to się dzieje na wszystkich biegach...

poduszki silnika raczej w porządku, skoro na postoju nie wariuje z drganiami, ale nie mam pomysłu jak sam mogłbym sprawdzić (wykluczyć) przeguby...
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 2035
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-12-29, 20:36   

Sprawdź łożysko i luzy podpory przedłużki przedniej prawej półosi - na forach w USA często jest opisywane jako przyczyna wibracji, takich jak opisujesz. Od tego bym zaczął.

Następne w kolejności to półosie, przeguby i wał (łożysko podpory wału i gumowy łącznik wału z RDA)

Te rzeczy można sprawdzić tylko po podniesieniu auta.
_________________
pozdr.
Tomek
  
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 160000km Rok prod.: 2013
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2729
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2017-12-29, 20:37   

Na przykład posłuchać przy otwartym oknie, czy nie strzelają przy wolnej jeździe i pełnym skręceniu kół w jednę i drugą stronę. Chociaż wystąpiłoby to raczej wcześniej niż podana przez Ciebie prędkość.
A wibracje są raczej z tylu, środka czy produ pojazdu? Kierownica drży? Może czuć to na drążku zmiany przełożeń? Czy kiedy gasisz silnik, to nie słuchać dzwonienia?
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 101101km Rok prod.: 2014
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 2035
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-12-29, 20:42   

Samo łożysko i luzy podpory przedłużki przedniej półosi można sprawdzić także, jak się odkręci przednie prawe koło - jest chyba dość miejsca wtedy, aby to oglądnąć i poszarpać. Nawet minimalny luz będzie powodował drgania.
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 160000km Rok prod.: 2013
 
cezary_zet 
ROZKRĘCA SIĘ


Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 16
Wysłany: 2018-03-24, 15:43   kolejne podejrzenia...

Wracam do problemu wibracji... Wymieniłem tarcze i klocki na obu osiach, w efekcie zniknęło drganie przy hamowaniu... Przy rozpędzaniu nadal sie pojawia, mechanik ocenił że winnym jest przegub wewnętrzny prawy, który wygląda na umierający...
Problemem jest nabycie owego przegubu - dostępne są całe półosie z przegubami... Nie chcę wstawiać używki, bo nie mam zaufania do takich części, nie wiem co przeszły w przeszłości... Może ktoś z forumowiczów ma pomysł lub doświadczenia w tym zakresie?
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 2035
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-24, 16:19   

Hmm.
Nie kupisz raczej nowego samego wewnętrznego przegubu. Używany nie ma sensu, bo też będzie pewnie trochę zużyty.
A cena w ASO za nową prawą półoś jest kosmiczna - ktoś pisał coś o 2k zł.

Moim zdaniem kup nową prawą przednią półoś w sklepie w USA:

https://www.rockauto.com/...t+assembly,2288

Z przesyłką wyniesie około 75$ plus (jak będziesz miał pecha, to znaczy celnik zwróci uwagę na przesyłkę) : 23% VAT + 9zł kosztów obsługi. Cło na części do kwoty 150Eur nie jest naliczane. Czyli w sumie po dzisiejszym kursie jakieś:
260zł +23%Vat+9zł.

Półoś prawa o numerze SURTRACK/TRAKMOTIVE CH8116 jest dokładnym odpowiednikiem i zamiennikiem numerów półosi prawej fabrycznej o numerach:

K68079566AB (fiatowskie oznaczenie)
68079566AA (Mopar-owskie oznaczenie - starsza i taka powinna być u ciebie - 2013)
68079566AB (Mopar-owskie oznaczenie - nowsza)

Ważne abyś sprawdził po numerze na swojej zużytej półosi dokładnie wersję !!!
Naklejka powinna się zachować, ale nawet jak nie, to z tego co wiem, ta półoś pasuje do wersji AWD, Automat, i silniki Pentastar i 2.0MJ (Fiata, nie CRD)

Do innych wersji jest inna półoś.

W USA sporo ludzi bierze półosie tej firmy i nie narzekają - sklep i ta marka polecona przez znajomych.

Upewnij się tylko, że to rzeczywiście przegub półosi prawej jest uszkodzony - jak pisałem wcześniej w USA piszą o padającym u niektórych łożysku podpory łącznika półosi prawej przedniej - a przegub wewnętrzny półosi prawej nachodzi właśnie na ten łącznik przy tym łożysku. Jak ono pada, lub ma luzy, to efekt luzu może być po chwyceniu przegubu przy nim.

A obie te części są do kupienia osobno - łącznik półosi prawej przedniej i półoś prawa przednia. Z tym że łącznik to prosty wałek, jak wielokliny są na nim w porządku to nie trzeba zmieniać, a samo łożysko kosztuje 30-40zł plus wymiana. Oczywiście ASO zaproponuje ci komplet (łącznik z podporą) ponad 1kzł, co jest bez sensu.
Już ktoś to łożysko wymieniał na forum, ze dwie osoby chyba.

CH-8116__ra_p.jpg
Plik ściągnięto 5104 raz(y) 25,11 KB

_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 160000km Rok prod.: 2013
 
cezary_zet 
ROZKRĘCA SIĘ


Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 16
Wysłany: 2018-03-24, 18:51   podziękowanie

tomek - dziękuję serdecznie za podpowiedź... rozwiązanie genialne w swej prostocie, tylko trzeba wiedzieć co i jak...

Nie jestem aż tak biegły, zatem zastanawiam się jakim cudem do FF pasuje półoś z DJ, na dodatek z silnikiem 3,6 benzyna... Druga sprawa ktora mnie zastanawia to różnica pomiędzy półośkami dla napędu na 4 koła (AWD) i na 2 (FWD)... Zdaje mi się także, że widzą różnicę w ilości rowków (gdzieś widziałem że przegub zewnętrzny w FF ma 26 wpustow, a ta amerykańska ma 32 wpustów)...
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 2035
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-25, 01:19   

Bo FREEMONT w wersji 3.6 od Journey 3.6 (od rocznika 2011) różni się tylko znaczkami. Oczywiście mogą być różne wersje wyposażenia.
W przypadku wersji awd i automatu, układ jezdny jest identyczny dla 3.6 i dla 2.0MJ. I ta połoś jest taka sama i taka jak napisałem. Porównaj numery z półosią u siebie.

W przypadku wersji fwd są inne półosie, a w przypadku manuala jeszcze inne. To samo dotyczy łącznika prawej półosi.
W innym wątku już o tym pisałem, poszukaj.
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 160000km Rok prod.: 2013
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2729
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-03-26, 09:59   

Jeżeli ma zostać wymieniony jeden przegub, to koniecznie musi być od tego samego producenta. Zamienniki mogą mieć, choć nie muszą, inne zamki wewnątrz przegubu. Dodatkowo mogą występować małe różnice w spasowaniu frezów. Z tego powodu bezpieczniej jest kupić całą półoś. Tym bardziej, że zazwyczaj różnica w cenie, to zaledwie 20-30%. Poza tym jeżeli strzeli jeden, to drugi nie jest w dobrej kondycji z całą pewnością. Chyba, że przyczyną usterki jest pęknięta osłona i brud w środku.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 101101km Rok prod.: 2014
 
cezary_zet 
ROZKRĘCA SIĘ


Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 16
Wysłany: 2018-04-28, 18:21   problem solved...

Po raz kolejny muszę podziękować Tomkowi... półoś z podanego przez Ciebie serwisu dotarła, założona do Fredka i autko znowu jeździ bez drgań... i koszty naprawdę na rozsądnym poziomie (ok. 1/4 ceny firmowego serwisu)...
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 2035
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-28, 22:16   

Ok, cieszę się, że problem rozwiązany :-D
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 160000km Rok prod.: 2013
 
Orson 
ROZKRĘCIŁ SIĘ



FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 66
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2019-02-03, 10:32   

tomek napisał/a:
Chodzi o to, iż sterownik skrzyni musi mieć wykonaną adaptację do nowych warunków hydraulicznych - po to jest właśnie Quick Learn.



Słuchajcie. 10 tys km temu miałem wymieniany olej w skrzyni. Nie wiedziałem wtedy, że potrzebna jest adaptacja skrzyni po wymianie. Od jakiegoś czasu mam ELMa + multiecuscana i chciałbym sobie tego Quick Learna zrobić sam. I teraz dwa pytanka:

1. Czy po takim czasie i przebiegu od wymiany jest sens robienia adaptacji i czy w ogóle jest zalecany taki zabieg.

2. Przy podłączaniu się pod skrzynię w MES wyskakuje mi taki komunikat (patrz zdjęcie). Po kliknięciu Y przechodzi dalej. Czy wskazania ewentualnych błędów i zmiana ustawień będą wtedy poprawne? Też tak macie?


skrzynia.png
Plik ściągnięto 1523 raz(y) 86,15 KB

_________________
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140060km Rok prod.: 2013
 
Orson 
ROZKRĘCIŁ SIĘ



FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 66
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2019-02-13, 10:16   

Nikt nie wie?
_________________
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140060km Rok prod.: 2013
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group