Portal
PORTALFORUMCHATSZUKAJPOMOCUŻYTKOWNICYGRUPYSTATYSTYKIALBUMDOWNLOAD
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM Strona Główna FIAT FREEMONT OPINIE FORUM
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning 3.6 ?
Autor Wiadomość
YNC 
PRAWIE U SIEBIE


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 141
Skąd: Łódź/Kutno
Wysłany: 2016-10-18, 12:07   Tuning 3.6 ?

Witam, czy może ktoś z forumowiczów realizował podniesienie mocy i momentu w 3.6 ?
Link poniżej do jednej z firm tuningowych
http://44tuning.pl/chip-t...zyna-vvt-280-km

Nie ma tam co prawda wykresów z hamowni, ale chyba wiedzą co piszą ...
moc 310-325KM
moment 375-390Nm

Ciekaw jestem jaki to realnie daje efekt i jak wpływa na zdrowie jednostki.
Najwięcej ten silnik idać za Wiki miał fabrycznie 305KM i 363 Nm w Challenger

Ot tak zapodam temat do dyskusji ...:)
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 105000km Rok prod.: 2013
 
raven 
PRAWIE U SIEBIE


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 133
Wysłany: 2016-10-20, 18:54   

dzisiaj z nimi rozmawiałem tlefonicznie.
tuning polega tylko i wyłącznie na modyfikacjach osprzętu silnika (modyfikacja map silnika nic nie daje). modyfikacje zależą od potrzeb i tego co chcemy osiagnąć z silnika. Podstawą wymiany jest układ dolotu powietrza. koszt modyfikacji zaczynają się od 16-20tys zł.


czy cos wiecie o modyfikacjach dolotu? moze są juz gotowe zestawy (puszki) za wielką wodą?




znalazlem cos takiego:
http://www.ebay.com/itm/B...r%7CModel%3A200
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT
 
pająk 
CZŁOWIEK FORUM


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 155
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-10-20, 21:37   

z reguły stage 0.5 -1 to modyfikacja mapy silnika czyli tzw chip tunnig
stage 2 i późniejsze to już gruba zabawa tzn modyfikacje dolotu,wymiana turbo ogólnie rzecz ujmując bardzo drogie zabawy.
moim zdaniem dla zwykłego użytkownika stage 0.5 lub 1 w zupełności wystarczają.
pozdrawiam
tak w skrócie odnośnie etapów modyfikacji
http://www.jetronik.pl/5-Pakiet-mocy-Lancer-EVO
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 92000km Rok prod.: 2014
 
subuk 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 2851
Skąd: B-B
Wysłany: 2016-10-20, 21:44   

O kant d*py rozbić takie mody (mapy, filtry, doloty, odloty ;-) ) w wolnossącej benzynie :roll:

Jak ma być przyrost mocy, trzeszczeć przy przyspieszaniu jak w Ryan Airze i ma być wir w baku, to jedynie coś na kształt:

http://www.ebay.com/itm/N...KFXfEXc&vxp=mtr

Ale z drugiej strony, wtedy można by używać Freemonta tylko do jazdy na wprost :mrgreen:
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 100000km Rok prod.: 2013
 
gucwiz 
CZŁOWIEK FORUM


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 192
Skąd: czeladź
Wysłany: 2016-10-20, 21:55   

subuk napisał/a:
O kant d*py rozbić takie mody (mapy, filtry, doloty, odloty ;-) ) w wolnossącej benzynie :roll:

Jak ma być przyrost mocy, trzeszczeć przy przyspieszaniu jak w Ryan Airze i ma być wir w baku, to jedynie coś na kształt:

http://www.ebay.com/itm/N...KFXfEXc&vxp=mtr

Ale z drugiej strony, wtedy można by używać Freemonta tylko do jazdy na wprost :mrgreen:

O QRW........................................
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 105000km Rok prod.: 2014
 
YNC 
PRAWIE U SIEBIE


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 141
Skąd: Łódź/Kutno
Wysłany: 2016-10-21, 17:23   

3.6 pentqstar z turbo potrafi więcej niż hemi zwykle. Niestety za wielką wodą do naszego auta nic nie dodają bo im komora silnika nie pasuje.
W PL wspomniana firma wspomina tez k modyfikacji hamulców.
Niestety w tym tyg. Nie było czasu aby zadzwonić.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 105000km Rok prod.: 2013
 
raven 
PRAWIE U SIEBIE


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 133
Wysłany: 2016-10-21, 18:07   

pająk napisał/a:
z reguły stage 0.5 -1 to modyfikacja mapy silnika czyli tzw chip tunnig
stage 2 i późniejsze to już gruba zabawa tzn modyfikacje dolotu,wymiana turbo ogólnie rzecz ujmując bardzo drogie zabawy.
moim zdaniem dla zwykłego użytkownika stage 0.5 lub 1 w zupełności wystarczają.
pozdrawiam
tak w skrócie odnośnie etapów modyfikacji
http://www.jetronik.pl/5-Pakiet-mocy-Lancer-EVO



pytałem o zmianę mapy i tego nie robia bo bez zadowalających efektów, dlatego tylko fizyczna modyfikacja wchodzi w grę ...
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT
 
xMaraSSx 
ZNAWCA



FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 262
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-10-24, 08:49   

W USA są fajne zestawy z kompresorem do Pentastarów, tylko silnik musi być ustawiony wzdłużnie a nie poprzecznie.
_________________
-= Freemont 3.6 AWD Lounge =-
-= Thema 3.6 AWD Executive =-
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 156000km Rok prod.: 2013
 
Zigor 
CZŁOWIEK FORUM


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 185
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2016-10-24, 10:13   

Ja narazie jeszcze z urządzonkiem "pedalbox" I przynajmniej czuję że mam te 280 koni, ale I tak głównie mam ustawiony tryb CITY, ale zdecydowanie przyjemniej się jeździ :)
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 113000km Rok prod.: 2012
 
raven 
PRAWIE U SIEBIE


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 133
Wysłany: 2019-04-07, 15:10   

Na 44tuning.pl pojawiła się oferta tuningu naszych 3.6 bez sprzętowych modyfikacji. Czy może już ktoś był u nich?
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group