Portal
PORTALFORUMCHATSZUKAJPOMOCUŻYTKOWNICYGRUPYSTATYSTYKIALBUMDOWNLOAD
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM Strona Główna FIAT FREEMONT OPINIE FORUM
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja LPG wyłączyła się podczas jazdy.
Autor Wiadomość
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2469
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-10, 18:41   

OK. Mam Tomkowe.

95F4989F-6A7B-49F7-BFE0-C11F86EF415C.jpeg
Plik ściągnięto 335 raz(y) 28,94 KB

36049D77-B1DB-4C71-8B9C-6EA51265792B.jpeg
Plik ściągnięto 333 raz(y) 18,16 KB

  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 90909km Rok prod.: 2014
 
Byq 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 49
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-04-10, 19:33   

Trzy ostatnie, zaciskowe odpuść, mi się właśnie takie poluzowały i wymieniałem na skręcane.
zajęło im to mniej więcej rok czasu, syczenie było bardzo bardzo słabe i słyszalne tylko przy podniesionej masce i przyłożonym uchu w okolice opaski. Te opaski gps wyglądają ciekawie, chociaż u mnie śmigało później na zwykłych i było ok, kwestia nie przesadzenia z dokręceniem.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 56000km Rok prod.: 2014
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 1922
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-10, 23:00   

Panowie, u mnie jest to jeszcze inaczej, jak widać na poniższym zdjęciu.
Nie ma żadnych złączek rozdzielających, a wąż zasilający wtryski w ciekły lpg jest od wtryskiwacza do wtryskiwacza.
Złączki są jedynie przy wtryskach i przy zaworze pod maską i przy butli.

Jak widać, węże są cienkie, z tego co widziałem, do środka wchodzi długa cienka garbowana cześć złączki, wąż się nakłada na nią, a nakrętką na wężu się to zaciska...

Może coś podobnego uda się także znaleźć do standardowych węży?

Coś takiego właśnie się sprawdza. Ale i tak u mnie wszystkie te złączki dokręcali na wszelki wypadek, jak pisałem.

Te GBS wyglądają solidnie. Ale podejrzewam, że problem to też układanie czy też ugniatanie się węży, tzn. przy montażu zaciski/opaski są na maksa skręcone i luzu nie ma, a po kilku mc od temperatury węże się robią mięciutkie i klops. Normalnie są gumowe czy igielitowe? U mnie są igielitowe, twarde i sztywne, guma jest tylko osłoną zewnętrzną. Może lepsze węże, bardziej odporne na trwałe odkształcenie poprawią sprawę?

DSC_2925.jpg
Plik ściągnięto 315 raz(y) 58,05 KB

DSC_2923-1.jpg
Plik ściągnięto 315 raz(y) 117,78 KB

Ville zestaw.jpg
Plik ściągnięto 315 raz(y) 17,35 KB

_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140000km Rok prod.: 2013
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2469
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-11, 08:49   

Tutaj chyba nie ma mądrego. Tylko doświadczony majster, jeżeli sam układa instalację i używa znane sobie komponenty, to wie jak się tym zająć i skręcić, żeby było dobrze. Najgorzej jak łapy wsadzi taki cieć jak ja. Wtedy kłopoty murowane. Z całą pewnością zacisnąłem opaski o wiele mocniej niż je w samochodzie zastałem. Jedyne co mogę zrobić, to co jakiś czas sprawdzać stan przewodów. Bez problemu można jeden odłączyć i ocenić czy nie jest przez opaskę przecięty. Muszę się jeszcze położyć pod samochód i dokręcić wszystko przy butli. Pod maską zdaje się sprawa ogarnięta. Nie ukrywam, że pierwszą myślą było, iż można na złączki i trójniki zastosować jakiś klej, lub pastę uszczelniającą. Z drugiej strony, szersze opaski również by nie zaszkodziły. No, ale nic. Nie będę teraz przerabiał całości, bo może się sprawdzi. Tymczasem, nawet najmniejszego śladu niepożądanego aromatu.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 90909km Rok prod.: 2014
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2469
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-17, 09:36   

Byłem wczoraj u gazowników. Jako, że sprawca wraca na miejsce zbrodni, to pojechałem do tych 'moich'. Chciałem im popatrzeć głęboko w oczy, ale chodzili ze spuszczonymi głowami. Był jednak koleś, który jakoś lepiej wszystko ogarnia. Powiedziałem co zrobiłem sam. Znalazł jeszcze dwie opaski i je dokręcił (po dwa obroty kluczem). Samochód podłączony do komputera nie wykazał najmniejszej ułomności.
Majster rozwiał moje obawy o przecięcie przewodów opaskami, jak to kiedyś zrobiłem z odmą w quadzie. Te gazowe są z o wiele twardszej gumy i do tego zbrojone. Poza tym wszystkie króćce i trójniki mam metalowe. Opaską się ich nie odkształci, bo w tej zwyczajnie zerwie się gwint, jeżeli będzie dociągana na siłę.
Na koniec pokazałem jeszcze zdjęcie świecy i zasugerowano mi, żeby wymieniać je mniej więcej w połowie zalecenia producenta. Fiat pisze 140, zatem co 70 tysięcy kilometrów z LPG można zakładać nowe. Moje tak zresztą wyglądają. Jeszcze pojeżdżą, ale nowe nie zaszkodzą. Na gazie przejechane 60 tys km, wcześniej na benzynie 30.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 90909km Rok prod.: 2014
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group