Portal
PORTALFORUMCHATSZUKAJPOMOCUŻYTKOWNICYGRUPYSTATYSTYKIALBUMDOWNLOAD
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM Strona Główna FIAT FREEMONT OPINIE FORUM
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dzisiejszy Chip-tuning FF
Autor Wiadomość
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-01-08, 17:03   

Dzisiaj gadałem z kolegą. D5 w Volvo się rozleciało po 270 k km. Jednak noe ma wiecznych silników. Ten miał być niezniszczalny. Używana jednostka z pełnym osprzętem, to około 10 tys zł. Może wymagasz dodatkowych 3. i trzeba ką jeszcze wyjąć ze starego auta i wsadzić do swojego.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
preis 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 19
Wysłany: 2018-02-13, 14:53   

jagruszka napisał/a:
Potwierdzam, chip nie daje może jakiegoś wielkiego kopa ale znacząco poprawia pracę silnika a zwłaszcza automatycznej skrzyni biegów


Możesz podać, który to był chip z ebaya?
Linki już nie działają.

Dzięki!
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT
 
markrzy 
ROZKRĘCA SIĘ


Dołączył: 01 Wrz 2017
Posty: 47
Wysłany: 2018-02-14, 10:14   

Witam. Jak właśnie odpiąłem chipa od swojego Freemonta i testuję jazdę bez niego. Za jakiś czas napiszę o swoich spostrzeżeniach.
Miałem założony sterownik DDP sv seria. Na wydruku z hamowni z Opola moc po chipowaniu - 195KM
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 73000km Rok prod.: 2015
 
jagruszka 
ZNAWCA



FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2018-02-14, 23:48   

preis napisał/a:
jagruszka napisał/a:
Potwierdzam, chip nie daje może jakiegoś wielkiego kopa ale znacząco poprawia pracę silnika a zwłaszcza automatycznej skrzyni biegów


Możesz podać, który to był chip z ebaya?
Linki już nie działają.

Dzięki!


Proszę:
http://www.ebay.pl/itm/CE...5wAAOSweW5U2jJH
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 108000km Rok prod.: 2013
 
Sylwester 76 
CZŁOWIEK FORUM


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 244
Wysłany: 2018-02-15, 08:53   

Witam,

A nie lepiej zrobić Chipa indywidualnie pod auto/możliwości silnika?
Na hamowni sprawdzić, skorygować mapy, etc.

Miałem takiego w S-maxie i nie narzekałem. Auto miało fantastycznego kopa w odpowiednim zakresie obrotów. Chip był zrobiony przy około 90 tys , a ja sprzedawalem go jak miał koło 300tys.

Do mojej Fryty Niemcy wsadzili takie coś:


Elektryk mi to odłączył szukając przyczyn wzbudzania się auta ( o tym w innym wątku ).
Jak na razie jeżdżę więc bez.
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: MANUAL Rok prod.: 2012
 
Plonek48 
ROZKRĘCA SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 23 Lut 2018
Posty: 44
Skąd: Mikołów/Bełk
Wysłany: 2018-03-23, 22:53   

a ja mam pytanie co z tą hamownią też bede sie decydował na chiptuning w Cinsoft ale tam nie sprawdzi mi na hamowni no chyba że na moja odpowiedzialność. Jak sadzicie ile bez hamowni mi z tego wyjdzie i czy bedzie to dobrze zestrojone. W tym Cinsoft wspomniał że bez hamowni wyjdzie coś koło 190 paru km ale nie wiem jak z niutkami.
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 223000km Rok prod.: 2012
 
wma 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-04, 23:24   

Zastanawiam się nad chip tuningiem. Nie dlatego, że mam żyłkę rajdowca, bo to co jest mi wystarcza. Powodem jest automatyczna skrzynia biegów. To jest mój pierwszy automat w dieslu wcześniej jeździłem trochę benzyniakami (ale tam to było OK). Tutaj to jakaś masakra jest, wystarczy nadepnąć trochę na gaz a obroty wchodzą na czerwone pole (nie potrafię wytrzymać dźwięku piłującego silnika).
1. Czy tak jest w każdym samochodzie, czy tylko we freemoncie to jest źle ustawione.
2. Czy chip tuning to poprawia? Faktycznie przełącza biegi szybciej? Przy jakich obrotach przerzuca biegi.
3. Co myślicie o power boxie 2 kanałowym. Kosztuje prawie tyle ile normalny chip. Ale jednak zawsze można go odłączyć, nie ma stałej ingerencji w samochód.
Warto?
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2013
 
Marco_Fre 
CZŁOWIEK FORUM



FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 226
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-05, 08:33   

Podłączam się do pytań kolegi wma - mam dokładnie takie same odczucia i pomysł instalacji boxa.
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 216000km Rok prod.: 2013
 
markrzy 
ROZKRĘCA SIĘ


Dołączył: 01 Wrz 2017
Posty: 47
Wysłany: 2018-04-05, 15:00   

Ja mam dwukanałowca. Właśnie odłączyłem , aby zobaczyć jak się jezdzi bez niego. Testy trwają. Za tydzień jestem umówiony w serwisie Fiata i będę robić aktualizację skrzyni. Zobaczymy co to da. Niestety automat to nie jest mocna strona tego autka.
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 73000km Rok prod.: 2015
 
Michał wawa 
PRAWIE U SIEBIE



FF/DJ: JOURNEY
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 115
Wysłany: 2018-04-05, 19:49   

wma napisał/a:
Zastanawiam się nad chip tuningiem. Nie dlatego, że mam żyłkę rajdowca, bo to co jest mi wystarcza. Powodem jest automatyczna skrzynia biegów. To jest mój pierwszy automat w dieslu wcześniej jeździłem trochę benzyniakami (ale tam to było OK). Tutaj to jakaś masakra jest, wystarczy nadepnąć trochę na gaz a obroty wchodzą na czerwone pole (nie potrafię wytrzymać dźwięku piłującego silnika).
1. Czy tak jest w każdym samochodzie, czy tylko we freemoncie to jest źle ustawione.
2. Czy chip tuning to poprawia? Faktycznie przełącza biegi szybciej? Przy jakich obrotach przerzuca biegi.
3. Co myślicie o power boxie 2 kanałowym. Kosztuje prawie tyle ile normalny chip. Ale jednak zawsze można go odłączyć, nie ma stałej ingerencji w samochód.
Warto?

Tak samo jest z chip tuningiem... Zawsze możesz powrócić do pierwotnych ustawień.Chyba lepiej chipowac w profesjonalnej firmie którą się na tym zna i wie co można podciągnąć niż podłączyć jakiś niesprawdzony uniwersalny emulator jakim jest chipbox który ma za zadanie oszukiwać komputer w samochodzie. Nie mamy nad tym żadnej kontroli.
  Silnik: 2.4 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2015
 
wma 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-06, 16:12   

Czy aby na pewno to samo? Z boxem otwieram maskę odpinam dwie wtyczki, zapinam jedną wtyczkę i po sprawie. A z tunningiem w komputerze jest też tak prosto i bezkosztowo?
Ale wracając do tematu to nikt nie odpowie na pytania?
Markrzy jak już przetestujesz i zrobisz aktualizację skrzyni to napisz.
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2013
 
fflash 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 09 Sty 2018
Posty: 75
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-07, 13:52   

można obejrzeć:

https://www.youtube.com/watch?v=EMRk8eeQjhI

sam sie zastanwiam nad tym
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2015
 
wma 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-07, 20:50   

Czyli jak widać na filmiku, w tym co mnie interesuje to nie pomaga i tak kręci na ponad 4500 obr.. Czyli lipa. Powinien przełączać najwyżej przy 4000 jak widać z wykresu momentu obrotowego.
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2013
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-07, 20:56   

Sugeruję dobrze przemyśleć podnoszenie mocy silnika. Było na forum kilka poważnych awarii skrzyni w dieslach. Wyglada mi na to, że nie jest to zbyt udane połączenie. Ten silnik rozwija moc o wiele gwałtowniej niż benzyna. Do takiej wersji jednak zakładają ta samą skrzynię. Bez żadnej modyfikacji.
Kto wie, czy zmiana biegów przy ponad 4 tysiącach obrotów nie jest celowo ustawiona, żeby jako tako to działało. Może gdyby zmiana następowała na przykład przy 2-3 tysiącach obrotów, to tarcze cierne zmieniłoby w try miga.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
bg.gorniak 
ZNAWCA


FF/DJ: -----
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 844
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-07, 21:39   

Box poprawia prace skrzyni.Poszukaj na forum.Pozdrawiam DG
_________________
bg.gorniak
  Silnik: ZASTANAWIAM SIĘ Skrzynia biegów: ZASTANAWIAM SIĘ
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-07, 21:44   

Wiem, że poprawia. Pytanie na jak długo. Wytrzyma tyle, co nie poprawiona?
http://www.freemont.pl/vi...8078f7cca8a2832
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
wma 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-07, 23:04   

bg.gorniak napisał/a:
Box poprawia prace skrzyni.Poszukaj na forum.Pozdrawiam DG

Co znaczy poprawia? Poprawia to jest pojęcie subiektywne. Proszę o konkretne przykłady co poprawia?
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2013
 
bg.gorniak 
ZNAWCA


FF/DJ: -----
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 844
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-08, 10:55   

łagodniej zmienia biegi i nie wchodzi na tak wysokie obroty przy zmianie przełożeń .Pozdrawiam DG
_________________
bg.gorniak
  Silnik: ZASTANAWIAM SIĘ Skrzynia biegów: ZASTANAWIAM SIĘ
 
wma 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-08, 22:13   

bg.gorniak napisał/a:
łagodniej zmienia biegi i nie wchodzi na tak wysokie obroty przy zmianie przełożeń .Pozdrawiam DG

Czy ty to piszesz z własnego doświadczenia?
Bo z tego co widać na filmie to ja nie widzę, żeby przełączał biegi szybciej.
Teraz bez chipa przełącza mi przy 4750 i na filmie po chipie jest to samo. Konkretne pytanie do tych co mają chipa, po depnięciu na gaz przy jakich obrotach zmienia wam bieg. U mnie bez chipa jest to coś koło 4750.
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2013
 
bg.gorniak 
ZNAWCA


FF/DJ: -----
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 844
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-09, 08:07   

tak z własnego doświadczenia
_________________
bg.gorniak
  Silnik: ZASTANAWIAM SIĘ Skrzynia biegów: ZASTANAWIAM SIĘ
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-09, 10:36   

Do tej pory nie zbierałem informacji o podnoszeniu mocy w samochodach ze skrzynią automatyczną, jednak sprawa jest warta poważnego zastanowienia. Każdemu proponuję przedtem zasięgnąć więcej informacji i niekoniecznie u fachowca, który będzie podkręcał samochód. Decyzja wówczas będzie świadoma i sobie będziecie pluć w brodę, albo za swoje otwierać szampana. Dobrze też wiedzieć jak jeździć takim samochodem.
Ja raz tylko miałem więcej o 50 koni w Toyocie, co pozwalało Land Cruiserem objeżdżać spod świateł wszystkie TDI, ale miała skrzynię manualną i pełną moc wykorzystywałem bardzo rzadko.

W przypadku naszych Fiatów jest zastosowana skrzynia 62te, zarówno z silnikami Multijet, 2.4 jak i V6. Połącznona z silnikiem benzynowym jest poddawana przy normalnej jeździe momentowi obrotowemu i mocy o wiele niższym niż przy silnikach diesla w podobnym zakresie obrotów.
Pentastar na hamowni wykazuje moc 235 KM i poniżej 285 Nm momentu obrotowego (wykres poniżej). Ale pierwsza wartość przy 6200 obr/min, a druga przy 4600 obr /min. Podczas normalnej jazdy silniki nigdy tak nie pracują. A szaleńcza pogoń z włączoną ma maksymalną głośność "Miłość w Zakopanem" Sławomira, za blondynką w czerwonym Astonie Martinie, odbywa się nie częściej niż raz w miesiącu.
Inaczej jest z Multijet. Tutaj moc w zakresie jazdy do przełączenia na bieg wyższy jest podobna, bo około 170 KM, to już maksymalny monent obrotowy powyżej 320 Nm jest w zakresie 2400-3600 obtorów. Podkręcony diesel może mieć wtedy na przykład 380, albo 400 Nm.
Za siłę ciągu naszego motoru, a co za tym idzie obciążenie skrzyni biegów, odpowiada moment obrotowy. Multijet ma go szybciej i o większej wartości niż benzyniak.
Ja rozumiem, że chce się mieć mocniejsze auto i korzystać z jego dobrodziejstw. W V6 mam to jednak dopiero w zakresie obrotów, przy których normalnie samochodu nie użytkuję. W dieslu skrzynia przenosi na koła najwyższy moment silnika niemal cały czas.

A teraz technika jazdy. Ja nie muszę pamiętać o łagodnym traktowaniu pedału gazu, bo obciążenie znacznie przyspieszające zużycie skrzyni występuje u mnie dopiero po osiągnięciu znacznie powyżej 4000 obrotów. W Multijet natomiast trzeba ruszać i rozpędzać się delikatniej, bo inaczej będą kłopoty, z wymianą skrzyni włącznie. Pewnie, że da się o tym pamiętać, ale czasem się zapomni, potem coraz częściej, żeby na koniec w ogóle. Aby w V6 skrzynia miała takie katusze jak w dieslu, to musiałbym jeździć cały czas z nogą w podłodze, albo ręcznie zmieniać biegi między 4-6 tysiącami obrotów, a nawet cisnąć gaz za każdym razem do odcięcia. Nie wiem jak diesel zwalnia, czy hamuje silnikiem, czy też nie. Benzyna robi to bardzo niewinnie. Kto jednak lubi się bawić drążkiem podczas dojeżdżania do czerwonego światła, to jest na to dosyć dobre określenie zaczynające się na 'ona'. Nie po to jest skrzynia automatyczna, żeby zmieniać biegi ręcznie, zwłaszcza w dieslu.

Podczas wyboru Fiata, sposób pracy skrzynie biegów w MJ, w porównaniu z V6, skutecznie mnie od tego auta odepchnął. Gdybym benzyniaka nie znalazł, to dzisiaj jeździłbym Mondeo. Kiedy jednak się nad tym głębiej zastanawiam, to zaczynam rozumieć dlaczego diesel bezsensownie zmienia biegi przy 4 tysiącach obrotów, a nie 2.5, czy 3 na przykład. Ano skrzynia padłaby wówczas sporo przed 100 tys km z całą pewnością. A tak, to ma przynajmniej chwilę wytchnienia, kiedy moment obrotowy zaczyna spadać, a kolejnego biegu jeszcze nie widać.

Podnoszenie mocy silnika przy automatycznej skrzyni skraca jej żywotność. Co do tego raczej nie ma wątpliwości. Napewno przy takiej operacji trzeba dłubać również w jej oprogramowaniu. Na koniec spotkałem również zalecenia stosowania dodatków do oleju, które obniżą w niej tarcie oraz montaż dodatkowej chłodnicy oleju.

Oczywiście nie ma co straszyć, ani demonizować. Automatyczna skrzynia we Freemoncie 2.0 MJ będzie jeździł niemal w nieskończoność i przeżyje dwa, jak nie trzy silniki. Pod warunkiem jednak, że nie będzie się za często korzystać z maksymalnej mocy silnika, a tym bardziej podrasowanego i nie będzie również wymuszać hamowania silnikiem. Do tego zmieniać olej co 40-60 tys km i pilnować jej temperatury.

Freemont_wykres_mocy_small.jpg
Plik ściągnięto 1808 raz(y) 115,62 KB

fiat_freemont_20mj_170ps_aut_wykres.jpg
Plik ściągnięto 1808 raz(y) 67,73 KB

  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
lukasz3.6 
ROZKRĘCIŁ SIĘ
był FF JTD


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 84
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-09, 21:27   

62T z benzyną pracuje nie porównywalnie lepiej niż z ON, wrażenie jest jak byłaby to zupełnie inna konstrukcja, szczególnie różnica zauważalna jest z nowym dobrym płynem tak w silniku benzynowym czy gnojowym :lol: ja korzystam z Motula ale następny będzie Mopar 4+ Przejechałem ON na mapie z CinSoft 80kkm mocy większej nie czułem choć do 100 km/h ON szedl równo z 3,6. 62T ON przełączała biegi znacznie lepiej po sofcie ale jak wyżej faktyczna różnica była po zmianie płynu. Ważne tez odpowiednie umiejętności operowania gazem, biegi skrzynia zmieni po delkikatnym odpuszczaniu pedała :mrgreen: w okolicy 2500-3000 zależy to od nogi, trzeba się nauczyć. Po zmianie softu dość szybko padła turbina, nie wiem czy prze smoka w misce oleju czy właśnie przez moda. Tak czy inaczej przywróciłem fabrykę a po kilkunastu przypadkach awari 62T oraz przepalonych tłokach spowodowanych lejącymi wtryskami sprzedałem FF ON. Nowy właściciel zrobił już 50kkm i nic się nie stało. I obu mu tak zostało!
_________________
Łukasz
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 57000km Rok prod.: 2013
 
gucwiz 
CZŁOWIEK FORUM


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 181
Skąd: czeladź
Wysłany: 2018-04-11, 18:45   

JA tylko aby podać pod przemyślenie to co piszecie czy wiecie że nasza skrzynia ma 4 fazy testu t.j. obciążenia od 230 Nm a ostatni test 500Nm jest jeszcze 6 nie wszystkie sprzęty to widzą 710 Nm, tak są programowane w sterownikach 62TE więc, .....................
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 105000km Rok prod.: 2014
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-11, 21:35   

Ale co, wkładają silniki 500 Nm do stu samochodow i jeżdżą każdym 100 tys km? Poza tym testy producentów, to wiesz gdzie ja mam? Zdaje się w Stanach tanio można kupić dobrego diesla z małym przebiegiem.
Tu na forum mamy przykłady z życia, a nie z laboratorium. Skoro w kilku autach ze zwiększoną mocą 62TE nie wytrzymała, to FCA może mi pokazać swoje wyniki nawet z przekładki do Veyrona.
Przypominam też, że zgodnie z zaleceniem producenta, olej w skrzyni należy wymienić co dwa miliony kilometrów. Może to i prawda, może tyle wytrzyma. Jaka jednak będzie odpowiedź, że w moim samochodzie skrzynia szarpała i pracowała nerwowo już po 30-40 tys km od nowości, a po wymianie oleju pracuje doskonale?
Moim zdaniem, nie tylko ktoś się „przypadkowo” pomylił podając w instrukcji interwał wymiany, ale jeszcze w Meksyku nikt nie widział w fabryce żadnej czarnej butelki z olejem ATF+ od 12 lat.

06F0DCB9-7233-4E86-8550-42BED27CEADC.jpeg
Plik ściągnięto 1680 raz(y) 60,6 KB

503AF962-A668-4DEA-9486-A9B72FC39D1C.jpeg
Plik ściągnięto 1680 raz(y) 116,59 KB

2FA2885C-F52B-4C92-90FE-C6E8F75C3590.jpeg
Plik ściągnięto 1680 raz(y) 86,61 KB

  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
wma 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-11, 23:21   

gucwiz napisał/a:
JA tylko aby podać pod przemyślenie to co piszecie czy wiecie że nasza skrzynia ma 4 fazy testu t.j. obciążenia od 230 Nm a ostatni test 500Nm jest jeszcze 6 nie wszystkie sprzęty to widzą 710 Nm, tak są programowane w sterownikach 62TE więc, .....................

Możesz to rozwinąć, bo nie bardzo rozumiem.
  Silnik: 2.0 MJ 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2013
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group