Portal
PORTALFORUMCHATSZUKAJPOMOCUŻYTKOWNICYGRUPYSTATYSTYKIALBUMDOWNLOAD
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM Strona Główna FIAT FREEMONT OPINIE FORUM
FIAT FREEMONT OPINIE FORUM

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja LPG wyłączyła się podczas jazdy.
Autor Wiadomość
verbea 
ZNAWCA
Dodge Durango 5,7 HEMI


FF/DJ: -----
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 449
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-11-05, 18:24   

Trochę się zapędzacie z tym parownikiem. Bardzo ważny jest przekrój rurki gazowej i odpowiednia średnica oraz długość wężyków do wtrysków (powinny być jednakowej długości i najlepiej średnica fi 8) Ja do silników v8 zakładam 2 parowniki do 150 Hp każdy. Teoretycznie jest za mało do Hemi a w praktyce jest super i chodzi lepiej niż KME GOLD (jest do 350 Hp).
_________________
Fuck Fuel Economy
  Silnik: BRAK Skrzynia biegów: BRAK Przebieg: 175000km Rok prod.: 2009
 
Michał wawa 
PRAWIE U SIEBIE



FF/DJ: JOURNEY
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 115
Wysłany: 2017-11-12, 09:50   

Koledzy jaka firma polecacie z waszego doświadczenia...landi renzo, brc,Lovato,Prince,kme a może stag? do silnika 2.4 i na co zwracać uwagę? czy rurki średnicy 8mm tyczą się wyłącznie pentastara? Czy wlew gazu mieści się pod klapką paliwa?Jak dużą butlę uda się zmieścić w miejsce zapasu? przełącznik planuje umieścić w podłokietniku bo jest dyskretnie a nie ma potrzeby go obserwować
  Silnik: 2.4 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2015
 
Dodge 
CZŁOWIEK FORUM
Dodge


FF/DJ: JOURNEY
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 209
Skąd: Tomaszów Lubelski

Wysłany: 2017-11-12, 12:25   

Zawsze montowałem stagi w moich autach i nie było większych problemów, co do ukrywania przełącznika to moim zdaniem zły pomysł, nie wszystkie błędy instalcji są sygnalizowane dzwiękowo, trzeba obserwować kontrolki. Ja nie chciałem robić dziur w desce to zamontowałem na słupku obok hamulca nożnego
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 80000km Rok prod.: 2013
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2017-11-12, 12:54   

Tu jest dobrze.
http://www.freemont.pl/fi...resized_200.jpg

EFC13107-8D9E-43BF-A5B2-615A2E9259CB.jpeg
Plik ściągnięto 2534 raz(y) 93,67 KB

  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
Michał wawa 
PRAWIE U SIEBIE



FF/DJ: JOURNEY
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 115
Wysłany: 2017-11-12, 13:21   

oo miejsce znakomite bo dostępne a nie rzucając się w oczy. Przyznam że na forach takim top1 często jest landirenzo omegas dlatego pytam o Wasze doświadczenia.Wiem że chyba ważniejsze od samych komponentów jest prawidłowe zamontowanie instalacji oraz doświadczenie i rzetelność gazownika. Czy korzystał ktoś z usług energy gaz Polska?
  Silnik: 2.4 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2015
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2017-11-12, 13:26   

Ja serwisuję w Landi na Łopuszańskiej. Moim zdaniem profesjonaliści. Robią bardzo wiele aut, również nowych z różnych salonów. Na czas instalacji dają za darmo Smarta.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
normi 
ZNAWCA



FF/DJ: FREEMONT
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 427
Skąd: "miasto meneli"
Wysłany: 2017-11-12, 19:37   

Najważniejsze żeby mieć warsztat w pobliżu (oczywiście z dobrą opinią wśród użytkowników) , by w razie problemów nie jeździć z pierdołą np.50km w jedną stronę , bo może się okazać że koszt dojazdu przekroczy wartość usługi.
_________________
Pozdrawiam

FF 3.6
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 77777km Rok prod.: 2013
 
Michał wawa 
PRAWIE U SIEBIE



FF/DJ: JOURNEY
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 115
Wysłany: 2017-11-13, 19:49   

W stolicy zakładów jest pełno ale chyba będę się skłaniał do tej łopuszańskiej skoro są fachowi. Może w tym tygodniu podjadę zapytać o koszta i ewentualnie posłuchać jaką instalkę zaproponują.
  Silnik: 2.4 170 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Rok prod.: 2015
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2017-11-23, 17:01   

I co? Macałeś ich?
Ja byłem dzisiaj. Ostatnio przedstawiali mi nieco w instalacji. Odcinanie gazu przy puszczeniu gazu. Zaczęło jednak śmierdzieć na skrzyżowaniach. Pojechałem dzisiaj i chłopaki zabrali się do pracy. Nie podłączali komputera, tylko zaczęli szukać i wąchać. Szybko się okazało, że jeden kruciec jest nieszczelny. Jak go wymontowali, to okazało się że miał lekko uszkodzony gwint. Ciekawe czy, oprócz smrodu gazu, nie było to przyczyną wyłączania instalacji na autostradzie. Skoro nie ma wycieku, to teraz będzie pewnie mniej palił ;)
Na początku grudnia jadę podgiąć czujnik i powinno wchodzić do butli 38 litrów ;)

CCDECDF0-6EEB-4EF7-9D7B-0B108E8B3F9F.jpeg
Plik ściągnięto 2370 raz(y) 41,24 KB

  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2017-11-27, 19:21   

Coś jednak nie działa. Kiedy silnik po rozgrzaniu przełączy się na gaz, to strasznie śmierdzi nim w samochodzie. Wyłączam instalację i jutro jadę do serwisu.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
verbea 
ZNAWCA
Dodge Durango 5,7 HEMI


FF/DJ: -----
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 449
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-11-27, 20:22   

Widzę że bawisz się z problemem ponad rok. Gratuluje cierpliwości. Ja już dawno wywaliłbym instalacją i zamontował inną.
_________________
Fuck Fuel Economy
  Silnik: BRAK Skrzynia biegów: BRAK Przebieg: 175000km Rok prod.: 2009
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2017-11-27, 20:38   

Ej tam zaraz nową.
Jak pewnie zauważyłeś, między pierwszym epizodem, a drugim minął ponad rok.
Nieszczelność, którą wykryli ostatnio i smród gazu po zmianie ustawień instalacji, to inna sprawa. Wyreguluje się i będzie dobrze. Nie ma co zaraz podejmować tak drastycznych kroków.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 1978
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-11-27, 20:45   

Coś musi być nieszczelne. Dziwne że serwis tego nie sprawdził - przyciśnij ich trochę, przecież to jest do wykrycia.
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140000km Rok prod.: 2013
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2017-11-27, 21:21   

Ostatnio przy wymianie kolanka widac coś się nie udało.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2017-11-30, 11:18   

Byłem u gazowników, jednak akurat mieli mega kolejkę i bez umawiania mogłem tylko pogadać z majstrem, który zawsze zajmuje się moim autem. Sprawa zapachu gazu jednak ustąpiła zupełnie. Przy wymianie kolanka spuszczali go z instalacji od zbiornika. Zastanawiam się czy nie z tego powodu przypadkiem zaraz po tym śmierdziało. Może po zabiegu były pozostałości w rurze spustowej i dlatego miałem zapach w kabinie? Było tak, że najpierw było czuć mocno, a następnego dnia już o wiele mniej. Teraz zupełnie nic. W każdym razie jeżdżę dalej i obserwuję. We wtorek jadę na regulację poziomu gazu w zbiorniku i wtedy, po zatankowaniu jeszcze raz sprawdzą czy wszystko gra.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-06, 21:27   

No cóż. Przyszedł czas na, mam nadzieję, rozwiązanie sprawy. Ale do rzeczy. Od ostatniego wpisu było kilka epizodów zapachu gazu w samochodzie, czasem jego brak i wyłączania instalacji po tankowaniu na autostradzie.
Ostatnio byłem na Mazurach. Po kilkuset kilometrach i dotarciu do celu, zaśmierdziało gazem jak cholera. Aż się przestraszyłem, czy nie wybuchnie. Przed drogą powrotną auto się rozgrzewało, a ja pakowałem graty. Znowu poczułem nieprzyjemną woń.
Po powrocie jeździłem tyko na benzynie i umówiłem się na dzisiaj w serwisie. Czekałem godzinę. Nic nie znaleźli. Była nawet jazda testowa. Nie było żadnej niepokojącej woni. Stwierdzono, że mam obserwować i do nich wrócić.
Wieczorem w garażu postanowiłem się temu przyjrzeć po raz kolejny. Kiedy silnik się przełączył na gaz, zacząłem pryskać na połączenia płynem do szyb. Dopiero na ostatnim sprawdzanym miejscu pojawiły się bańki. BINGO! Okazało się, że monter założył opaskę, która była za krótka i gwint na niej przeskakiwał. W ogóle nie zaciskała przewodu. Wymieniłem ją i dokręciłem wszystkie pozostałe, będące w zasięgu. Niektóre były nieco luźne. Ponowne napełnienie instalacji pokazało, że miejsce jest już szczelne. Po zgaszeniu silnika usłyszałem jednak syczenie. Dochodzi spod kolektora. Jest tam jeszcze kilka opasek. Jutro się tym zajmę, ale to oznacza nieco więcej roboty.
Myślę, że wyłączanie zasilania gazem na autostradzie było spowodowane właśnie nieszczelnością. Spadało ciśnienie i instalacja nie chciała pracować.
Ech... tylko dlaczego ja musiałem dojść do tego sam? Zgłaszałem sprawę w serwisie przez dwa lata, co 15 tys km.

A0E48E9F-BD1F-4386-9947-6D65D1238709.jpeg
Plik ściągnięto 1518 raz(y) 63,84 KB

52F3E977-A93E-4B46-B38E-BDE3C2F2D762.jpeg
Plik ściągnięto 1518 raz(y) 46,12 KB

3E3979E5-9A39-4C11-B48E-1B49F0053B17.jpeg
Plik ściągnięto 1518 raz(y) 50,72 KB

A74404CB-14DA-475A-9743-AF778D42B9E4.jpeg
Plik ściągnięto 1518 raz(y) 87,43 KB

  
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
Byq 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-04-06, 22:22   

Masakra....
U mnie, w poprzednim aucie przez przypadek usłyszalem syczenie jak podniosłem maskę, okazało się, że gazownik zastosował opaski zaciskane, a nie skręcane i po roku zaczęło to się luzować - poszła od razu wymiana wszystkich na kręcone i syczenie zniknęło.
Odnośnie LPG też mam słabe doświadczenie z wszelkiego rodzaju plastikowymi złączkami, trójnikami w układzie chłodzenia - po pewnym czasie się odkształcają i zaczyna puszczać płyn, teraz tylko metalowe, chyba mosiężne zakładają.
Jak jeździłeś i zgłaszałeś problem, to nikt się nie pofatygował z Tobą na jazdę z podłączonym kompem, żeby widzieli wszystkie parametry gazu podczas jazdy z różnym obciążeniem?
Ja się kiedyś z gazownikiem woziłem z 3 dni i dobre 200km, ostatecznie wyszło, że on dobrze regulował a problem był w odmie, ale sprawdzał kompem w czasie jazdy parametry gazu.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 66666km Rok prod.: 2014
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-06, 22:27   

Wpiszę się im do książki skarg i zażaleń ;)
Cóż robić... Jakby się samochód spalił, to bym ich zaprosił do sądu. Mam zlecenia i zgłaszane usterki. Tylko w Polsce mogę się z tym pocałować w dupę.
Nie będę tam już jeździł. Landi Renzo na Łopuszańskiej lipa do kwadratu. Był jeden magik, ale się zwolnił. Zostały młotki. A miałem do tej pory inne zdanie.
Nie oni jednak zakładali instalację, ale ja laik usterkę znalazłem w 5 minut, a autoryzowany serwis nie zrobił tego przed dwa lata.
  
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-07, 15:18   

Czeka mnie podobna robota i dokręcenie zacisków na przewodach LPG.

  
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-07, 20:46   

Zrobione.
Kolektor zdjąłem ciut inaczej niż artysta na filmie. Odkręciłem wszystkie szpilki, potem poluzowałem mocowanie z przodu silnika i po odłączeniu przewodów oraz rurek dało się go zsunąć z uszczelki przy przepustnicy. Rura od filtra powietrza poszła drugim rzutem. Jest osadzona na kolkach pokazanych na jednym ze zdjęć.
Potem dokładnie obejrzałem wszystkie rurki od LPG i dokręciłem każdą opaskę. Obawiałem się tej operacji, żeby czegoś nie zepsuć, albo nie przykręcić za mocno. Ale przeżegnałem się i załatwiłem sprawę.
Potem przeczyściłem przepustnicę, bo było na niej nieco pyłu. Wykręciłem też świecę i szkoda, że nie miałem nowych, bo bym je wymienił. No nic, następnym razem, już wiem jak.
Wszystkie opaski na przewodach gazu były według mnie za lekko ściśnięte.
Składanie poszło o wiele szybciej. Po trzech godzinach pracy, zrobiłem jazdę testową. Silnik rozgrzałam do optymalnej temperatury. Po wyłączeniu motoru nie było żadnego zapachu gazu i nic nie syczało pod maską. Założyłem pokrywę silnika i otworzyłem piwo.
Aha. Podczas pracy znalazłem w silniku kosmitę. Teraz wiem dlaczego V6 jest taki dobry ;)

B3A6ECA6-A0D4-4CCA-B95A-9D6ECB9ED925.jpeg
Plik ściągnięto 1472 raz(y) 66,54 KB

6D74BDB2-A3CE-45AC-BA7E-06827A16C54A.jpeg
Plik ściągnięto 1472 raz(y) 55,19 KB

17F97490-CD15-4EB5-A4D6-468947E75440.jpeg
Plik ściągnięto 1472 raz(y) 33,49 KB

B6BFA6A9-036E-44B8-9D2C-43216559F23A.jpeg
Plik ściągnięto 1472 raz(y) 33,78 KB

DAA801B7-FE36-4E38-92C1-4BDBC9B80588.jpeg
Plik ściągnięto 1472 raz(y) 58,4 KB

9CEE945B-359D-4F0C-9521-B230D39C33A4.jpeg
Plik ściągnięto 1472 raz(y) 40,08 KB

FA52D034-B63D-4042-BACB-479B6832C0FF.jpeg
Plik ściągnięto 1472 raz(y) 32,5 KB

  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
Byq 
ROZKRĘCIŁ SIĘ


FF/DJ: JOURNEY
Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-04-08, 12:49   

ile masz przebiegu na takich świecach? i jakiej marki świece?

zdecydowanie lepiej mieć kręcone opaski i co jakiś czas sprawdzić czy się nie luzują
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 66666km Rok prod.: 2014
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-08, 13:03   

Świece od nowości. W 3.6 są stosowane Champion rer8zwycb4. Przebieg w podpisie, 60k z LPG.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
tomek 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 1978
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-08, 16:34   

Podejrzewam, że w serwisie wiedzieli o co chodzi, a nie chciało im się ściągać kolektora :-P

Nie wiedziałem, że gaziarze stosują jeszcze opaski zaciskowe tego typu - myślałem że już stosują połączenia typu nakręcanego, czyli węża nakładasz na końcówkę złączki, a nakrętką nałożoną na węża, skręcasz całość. Tak jak np. w połączeniach typu PEX dla wody...

U mnie jest tak, ale z tego co sobie przypominam, na obowiązkowym przeglądzie po iluś tak km od montażu gazu, w warsztacie gazownika dokręcali mi i tak wszystkie tego typu złączki, te przy wtryskach także.
Zapamiętałem, bo zapytałem po co? Odpowiedzieli mi, że muszą to zrobić, bo nawet wężyki igielitowe się z czasem układają, i takie dokręcenie jest konieczne - przy ciśnieniu jakie podaje pompa (chyba 12-15bar) każdy luz to nieszczelność.
I rzeczywiście, kilka z nich zdołali podkręcić....

Dobrze że ogarnąłeś temat. Za to minus dla gaziarzy
_________________
pozdr.
Tomek
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 140000km Rok prod.: 2013
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-08, 20:03   

Pierwszy majster, montujący instalację w Ganinex Gliwice, założył jedną opaskę za króką, bo nie łapała za gwint. Właściwie, to prawie od razu czułem co jakiś czas zapach gazu w samochodzie. Nie wiem też czy dociągnął pozostałe opaski, ale minęło już dwa lata i 60k kilometrów, zatem mogło się poluzować. Ta jedna z pewnością syczała cały czas. To dla mnie skandal.
Serwis Landi Renzo na Łopuszańskiej natomiast nigdy wycieku nie znalazł. Kolejna bzdura, bo jeżeli instalacja jest nieszczelna, to leci cały czas, a nie czasami. Skaczą partacze koło samochodu z czujnikami i nic. „Panie, wszystko szczelne”. A ja po zgaszeniu silnika otwieram maskę i ryzykując opaleniem brwi przy wybuchu, czuję smród, a do tego syczenie ulatniającego się paliwa.
Kiedy klient mówi, że samochód sam się czasem przełącza na benzynę i czuje gaz w aucie, to chyba proste jest, że gdzieś ucieka?
To moja pierwsza instalacja i nie znam się na tym, ale jak następnym razem ktoś będzie mi takie bzdury wstawiał, to w pysk dam i kropka. Jak można wypuścić z warsztatu samochód z którego wydobywa się łatwopalna substancja?

Mam tylko nadzieję, że nie ścisnąłem za bardzo opasek. Kiedyś jak za mocno przykręciłem na odmie w quadzie, to opaska przecinała gumowy wąż i wyciek był znowu. Miała jednak dosyć ostrą krawędź.
  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
maq 
LIGA SUBUKA


FF/DJ: FREEMONT
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 2596
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2018-04-10, 14:51   

Ciekawe czy teraz będę robił większe przebiegi na butli? Wydaje się, że powinno tak być :)

Temat drążę jeszcze głębiej. Otóż czytam jakież to opaski montuje się do instalacji. Te moje, jak było w przypadku przecięcia odmy w quadzie, uszkadzają przewody. Nie są najlepsze. Występują też GBS, motylkowe, Cobra i FBS. Te dwie ostatnie zapewniają kompensację docisku przy zmianie temperatury. Skręcanych, o których pisał Tomek, jakoś nie trafiłem.
W każdym razie myślę sobie teraz czy tego nie powymieniać. Dodatkowo chętnie bym zamontował jakiś czujnik w instalacji, żeby mi się lampka zaświeciła, kiedy znów się pojawi nieszczelność

Ji7kx5.jpg
Zwykłe
Plik ściągnięto 1326 raz(y) 18,44 KB

gbs.jpg
GBS
Plik ściągnięto 1326 raz(y) 27,33 KB

motylkowe.JPG
Motylkowe
Plik ściągnięto 1326 raz(y) 59,66 KB

cobra_2.jpg
Cobra
Plik ściągnięto 1326 raz(y) 6,58 KB

fbs_2.jpg
FBS
Plik ściągnięto 1326 raz(y) 7,34 KB

  Silnik: 3.6 280 KM Skrzynia biegów: AUTOMAT Przebieg: 95059km Rok prod.: 2014
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group