Portal
PORTALFORUMCHATSZUKAJPOMOCUŻYTKOWNICYGRUPYSTATYSTYKIALBUMDOWNLOAD
Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Witamy Gość
Obecny czas to 2019-02-19, 01:26
Styl forum:

Menu
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Rejestracja

Kto jest na Forum
Przez ostatnie 24 godziny byli na forum:
34 Zarejestrowanych, 1 Ukryty i 73 Gości
Z zarejestrowanych:
mireks, fox03, artur007, arturg, bg.gorniak, Byq, DiP, Dodge, emde, Emisvanrohelec, Gliwice3.6, izan10, jaca85, JackK, jagoooodka, JohnyB, Kot_Sylwester, krzychu0727, lukasz3.6, madek1, maq, marek159, markrzy, mefkm, phrenic, piatas, STOPPERS, styroslaw, Sylwester 76, titus1, tomek, tucz, wtoro, YNC
Użytkowników w ostatniej godzinie:73
[ Kto jest na Forum ]
Na Forum jest 37 użytkowników :: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 37 Gości
Zarejestrowani Użytkownicy: Brak
Najwięcej użytkowników 100 było obecnych 2019-01-15, 15:34

pagerank, page rank
FREEMONT KLUB POLSKA

Ponad 2000 Freemontów jeździ po drogach Polski

23-08-2018 r. na forum było zameldowanych 943 Fiatów Freemont
oraz kilkanaście Nowych Journey'ów:
622 ON 2.0 MJ
284 NoPb 3.6 280 KM
37 NoPb 2.4 170 KM

!!! - Zrzeszamy 30% wszystkich Freemontów z Polski - !!!

Forum wykorzystuje do nawigacji i logowania pliki cookies. Wyrażenie zgody w przeglądarce internetowej na korzystanie z plików cookies oznacza zgodę na ich wykorzystanie na forum.
Akceptuję Politykę prywatności
---
---
Problem z chwilowym zanikiem napięcia, resetem?
Autor: Byq @ 2019-02-14, 23:46
hej,

tematów akumulatorowych się przewinęło sporo, jednak u mnie to chyba raczej coś innego.
Co się dzieje?
Czasami, jak otwieram auto, to zaczyna wyć z informacją na wyświetlaczu w zegarach, że remote control is disabled, do tego pokazuje temp -40(nie zawsze), do tego czasami zresetuje ustawienia audio w zakresie equalizera - na 10 takich odpałów, dwa resety equalizera.
Raz nie chciał wykryć kluczyka zupełnie, z tym mam ogólnie problem i kluczyk musi być w określonym miejscu, ale ostatnio musiałem kluczykiem powahlować, żeby go zobaczył.

Kiedy to się dzieje?
Wcześniej działo się to w różnych losowych sytuacjach, ciężko było znaleźć wspólny mianownik.
Ostatnimi czasy dzieje się to praktycznie zawsze jak:
- wjechałem tyłem na wyższy krawężnik - obydwoma tylnymi kołami
- wjazd na wyższy krawężnik prawą strną auta
- wjazd na wyższy krawężnik lewą stroną auta.
Czyli ogólnie rzecz biorąc, jak go postawię przechylonego to prawie pewne, że zawariuje po otwarciu drzwi. Wygląda to tak, jakby odłączyć akumulator na chwilę.

Co jest też dziwne, to auto normalnie jeździ, nie pali się żadna kontrolka, nie ma choinki na desce, jak jeżdżę po dziurach, kraweżnikach, przechylam go, to nic się nie dzieje, dopiero jak na pochyleniu zaparkuję. Auto potrafi stać 3-5 dni i odpala od dotknięcia. Akumulator mam Wartę, chyba 63 albo 66 Ah zwykły kwasiak. Ładowanie jest w porządku, prąd spoczynkowy akumulatora tez jest ok.

i tak się zastanawiam, czy może coś z akumulatorem, może coś z masą, może coś z jakims kabelkiem, który zwiera przy przechyle.
Jakieś pomysły?
pozdr

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Dzisiaj
Czas: 1:26
19 2 2019
Do końca roku zostało 316 dni.
Imieniny obchodzą: Arnold, Arnolf, Bądzisława, Gabin, Henryk, Konrad, Konrada, Leoncjusz, Manswet, Marceli
Użytkownicy obchodzący dziś urodziny:  arku (45) (złóż życzenia)  krzysiup88 (31) (złóż życzenia)
Użytkownicy obchodzący urodziny w ciągu następnych 3 dni:
dziedzic11(46) piotrg(43)

Statystyki
Nasi użytkownicy napisali 35150 postów, 2279 tematów
Mamy 1295 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: ventura87

Ostatnie tematy
» Żarówki HB4 led czy ktoś próbował?
» Błędna konfiguracja UConnect po próbie włączenia świateł DRL
» Problem z chwilowym zanikiem napięcia, resetem?
» Odchylanie tylnej wycieraczki
» Inna kamera zamiast standardowej
» Części karoserii journey vs. Freemont


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
FREEMONT KLUB POLSKA 2019